Jak může Spartu vést člověk co možná dostudoval na Univerzitě Pardubice, obor kulturní dějiny a má praxi komentátora?? To už bych to rovnou mohl dělat já
A opravdu si myslíš, že existuje škola, která tě připraví na práci vrcholového manažera ve fotbalovém klubu?
Obory typu sportovní management jsou největší chujoviny, kterou jsem kdy viděl. Na co tak člověkovi je když umí účetnictví a skočit o tyči 2 metry?
Čekal bych nějakou náročnější školu.. tyhle obory jsou jedny z nejjednoduších oborů na vysokých školách.. nehledě na tom, že někdo takový dělá nadřízenýho Hřebíkovi a Lavičkovi, kteří se ve fotbale vyznajít asi tak 100x víc
Tak vystudovat jadernou fyziku by stálo asi více úsilí, ale to by nám nezaručilo, že bude dělat lepší práci. Vždycky jsem si ovšem myslel, že práce Jakuba Otavy je v něčem jiném, než že on by nám měl vytipovat hráče. Mám ovšem pocit hraničící s jistotou, že přestup Kamila Vacka byla hlavně jeho práce.
Takže můžeme vlastně jemu poděkovat za reálnou možnost na podzimní působení v Evropě...
Je to vrchol ironie, ano. Ale třeba bychom mohli mít místo Kamila Jánoše nebo Čermáka a nevypadli bychom s Malmö. To je čistá teorie.
Jasně no, jsou to spekulace. Ale přijde mi trochu postavený na hlavu najednou shazovat úplně všechno, co se doteď povedlo. Proto doufám, že čtvrtek zvládneme a kluci se zvednou. Jasně, teď vylejzají z kanálů některý chyby, který se tu zametali pod koberec, když se tak dařilo. Ale taky je potřeba vidět, že se nám na začátku szeony sešel kopec smůly - těžká situace Hušbiho, zranění mnoha hráčů (z toho vyplývající vypadnutí z formy)...
ale vymlouvat se na zranění a smůlu? Měli jsme posílit lépe, bylo jasný, že dřív nebo později přijdou zranění, karty nebo výpadky z formy, prostě to vedení podcenilo a teď sklízíme ovoce
Na české poměry máme výborné mužstvo a není příliš možností přetáhnou od konkurence lepší hráče než máme.
Účetnictví je nejklíčovější odborná disciplína potřebná pro finanční řízení jakékoliv firmy. Kvalitní účetnictví se ale na oborech typu sportovní management neučí.
Souhlasím Spytihnefe, ale přesto si myslím, že Otava je správný člověk pro tuhle fci a že má pravomoce jaké má. Rozhodně bych ho nenechal rozhodovat o posilách, co se týká fotbalových kvalit, mohl by do toho mluvit jen z hlediska finančního. Ale opravdu to není problém toho jakou školu vystudoval.
Tak do chodu Sparty vůbec nevidíme, ani do toho jak probíhají přestupy, třeba Nezmar hrál fotbal a vystudoval ekonomickou školu a zatim se v tom plácá tak, že do Liberce tahá různý Hamuľáky.
Já naopak slyšel na Nezmara dost chvály, u Liberce je problém jinde a to - PRACHY. Když se ti každý rok rozuteče základ týmu, můžeš být klidně Ferguson křížený s Muríněm a je ti to prd platný. Je spíš zázrak že tam tak často hrají poháry nebo dokonce tituly.
Jo, já občas čtu tu sekci, kde odepisuje, třeba chtěli nějakýho cizince, Maďaři mu nabídli 9k € měsíčně, Rumuni 12k € a Liberec 2k € hrubého To se pak skutečně pracuje špatně.
Mně spíš přijde divný, jak psal, že dali Šilhavému svolení jednat, protože tým potřeboval impulz. Oni se dostali do EL, postoupili do jara a tým potřeboval impulz? Takže vybrali Slováka...
Šilhavého muselo taky frustrovat, že jedou poháry, postoupí ze skupiny do jary, a oni mu za pochodu rozprodávají tým..už v zimě myslím odešli Rabušic, Rybalka, Kulič, Kušňa.. V tom bude asi zakopaný pes.
To máš pravdu, za rok jim odešel v podstatě celý tým - Kováč, Rybalka, Kelić, Rabušic, Kušnír, Kovář... a náhrady za ně neadekvátní.
Celý fungování Liberce je mi záhadou, oni vždycky objeví hráče, ze kterého většinou dostanou směšné peníze. Gebre se ukázal na ME a šel snad za 1,5M € a zbytek většinou odchází zadarmo.
Teď se rozehrává Šural, ale tomu po téhle sezoně taky končí smlouva.
Ono to není o tom jaký máš vzdělání, ale schopnosti, doba, kdy si všichni sedli na prdel z vyšokoškolskýho diplomu jsou dávno pryč,mě u vedení chybí jasný zdůvodnění neúspěchů, kecy typu- pokora, smůla, zranění jsou k hovnu.Je škoda že není nějakej chat s Víťou, moc by mě zajímalo konkrétní jméno, který je alternativou za Kadeřábka a pak taky k čemu sem brali Nešpora, když sedí na prdeli...
... a musím říct, že není jedinej. Dle mě žádnej nemáme. Aspoň ne takovej, jak si ho asi většina lidí představuje. Dle mě Sparta nezaměstnává žádného člověka, kterej by cíleně jezdil po Evropě a snažil se nám vyhlédnout hráče na post, který bychom chtěli. Něco takového předpokládám máme v silně lokálním měřítku na úrovni nějakého mládežnického fotbalu a to v osobě Hřebíka. Jsem si docela jistej, že ten někam jezdí a případně se snaží ty hráče získat. A tím to dle mě, přátelé, končí. Myslím, že v áčku nic takového není a pouze čekáme, co nám dohodí agenti. Když už se odhodláme u Hodonína nezastavit a pokračovat dál na východ, tak triumfálně podepíšeme Pauscheka. Je pak otázkou, kdo nám ho vyhlédl a na základě čeho. Pakliže ten člověk ve Spartě pořád působí, nezbývá než se modlit, že už se do žádného scoutingu nepustí.
Co se týče finanční náročnosti. Zadarmo ani kuře nehrabe a je jasné, že nějaké peníze by to stálo. Ovšem zrušili jsme béčko, tak bychom snad nemuseli třít úplnou bídu s nouzí. Možná bychom také ušetřili, kdybychom zapojili své vlastní hráče, na úkor těch koupených. Pochybuju, že Breznaník má menší plat než Sýkora, co ovšem nižší má, je docela určitě forma. Jistě i zde můžeme říct, že po bitvě je každý generál, ale od toho je sportovní vedení, aby to rozpoznalo, a celkem po právu ho za to tedy teď lze kritizovat.
Loňská sezóna mě naplnila optimismem, netušil jsem však, že ten vyprchá již ke konci srpna.
Scouting stojí za h.vno, to je úplně jasný. K Breznaníkovi. Včera jsem na něj byl nejvíc zvědavej a taky mě nejvíc zklamal, to už je opravdu jen stín hráče, kterej kdysi v Liberci dával goly a hrál fakt dobře. Nicméně že má Sýkora lepší formu je proto, že hraje. Jen se neboj, tady by seděl s Breznaníkem na tribuně/lavičce a byl by jalovej, jako je on - bohužel
Byl by jalovej ale daleko levnějc. Jestli proti scoutingu mluví finance, tak ušetřit můžeme i na tomhle.
Tak Pauschek hrál i za repre, už snad od 18ti, tak se dalo předpokládat že nějakou kvalitu má. U nás sice vyhořel, ale není vyloučeno že se chytne jinde a bude zářit. Anebo taky ne
Jinak třeba Kucku nám dohodil Bílek, tak by třeba mohl skauta dělat on, když mu trénování nejde
No zatím druhým rokem patří k naprosto průměrným až podprůměrným hráčům Bohemians. A to mu drží zdraví. Dle mě je to provar.
+ Titul 2014
+ rekordní počet bodů 2014
+ superpohár 2014
+ šesnáctifinále EL 2013
+ atraktivní hra hlavně 2014 trochu i 2013
+ zapracování mladých
= na poslední dva body má určo podíl i Hřebík..
- ztráta titulu 2013
- nevyhraný pohár 2013
- hacken 2014
- malmo 2015
- tým je psychicky na na tom špatně...psychickou sílu ukázal jen 1x a to po vypadnutí s hackenem...jinak jsou všichni labilní
no přijde mi, že na spartu je to moc neúspěchů :)
Psychicky jsme se pod Lavičkou taky hodně zvedli, začali jsme otáčet i zápasy kdy jsme dostali první gól, to předtím nebylo. I proto jsme loni měli takovou šňůru výher, i když jsme inkasovali, tak nikdo nepanikařil hráli jsme dál svoji hru a otočili jsme takhle třeba i několik zápasů za sebou. Viděl jsem nějakou statistiku jak to bylo předtím-když jsme dali první gól tak skoro jasná výhra ale museli jsme dát ten první my jinak nastal problém a jen vyjímečně jsme dokázali otočit zápas. To se začalo dařit až loni s Lavičkou.
tak když prohráváš v lize o gol tak to neni o psychice tolik, jako když se nepovede jeden zápas...a tohle nás stálo v sezone 2012/13 titul..
my jsme furt vyhrávali, tak jsme věřili ve své schopnosti...po teplicích byl už titul...takže hráči nemohli předvést svojí psychickou odolnost :)
Teď je spíš problém, že neumíme i jinou hru, třeba bránit týmově a hrát jen na brejky, což by se nám hodilo třeba v Malmo. Máme dvougólový náskok, ale nejsme schopni to ubránit a třeba přidat gól do otevřené obrany, protože asi neumíme bránit týmově, jen obránci nestačí. A brejky asi taky ne
liga je na začátku a hned jsme to slušně prokaučovali.Mít hned zkraje 5 bodů na Plzen by bylo super.Ti po vypadnutí bych řekl že doma moc ztrácet nebudou.A jestli rupneme i v EL tak bych se vůbec nedivil kdyby to byl zase boj o čelo s neustálým dýcháním Plzně na záda.Pokud bysme ji ovšem vůbec předhonili.Žida neřeším,ti nejsou problem
Slavie odpadne jako Teplice minulou sezonu a to Teplice aspoň hrály dobrém fotbal.
Letní sluníčko polechtalo svými paprsky víka vršovických kanálů a vylejzají ti, které ještě před měsícem česká liga nezajímala a sledovali jenom premier league. Prostě mrdky všech mrdek, již 100 let se neměnící.
Osobně mi vůbec nevadí, že je kamarád, možná i blízký kamarád, hráčů. Ve Spartě byly v poslední, ne tak vzdálené, minulosti vztahy dost na čtýru a nefungovalo to ani v kabině, různé partičky, kastování. Na Spartě je teď velmi přátelské prostředí pro práci, bohužel, to prostředí funguje, jen když se daří a chyby a problémy se dají zamést pod koberec a nebo přejít mávnutím ruky (no a co, že venku hrajeme strašně, máme rekord!). Pokud bych chtěl Otavovi něco vyčíst, tak fakt, že se z komentátora a tiskového mluvčího nějak moc rychle vyšvihl do nejužšího vedení klubu, kde, podle mého názoru, nemá co dělat. Jak on může rozhodovat o chodu klubu a přestupech? Já neříkám, že tomu vůbec nerozumí, že by měl zase jen moderovat tiskovky a sem tam napsat něco na web, ale náš klub fakticky řídí komentátor a stavební nebo strojní inženýr, který navíc fakticky asi ve Spartě jen bere plat.
Souhlas, hlavně mě napadlo že o něm nic nevím. Netuším jestli ma vysokou nebo čím se živil před Spartou. Nedělal v ČT ?
Tohle jsem našel http://www.satcentrum.com/clanky/7201/fotbal-na-nove/?lang=cs ale na stránkách Sparty nemá uveden titul.
Tohle už se vážně nedá ... ta diskuse je zajímavá, ale vůbec nejde k podstatě věci.
Já osobně bych se spíš zkusil zamyslet nad několika věcmi:
1) Na těžké soupeře jsme se vždy dokázali dokonale připravit a přečíst je, a to jak v lize, tak zejména v pohárech. Tohle Hřebík uměl vždycky dokonale. Že by to Hřebík najednou zapomněl? To asi nebude moc pravděpodobné.
2) Pořád se tu řeší, kdo je z formy a kdo hraje tužku. No zcela upřímně většina týmu ... a kde je ten rozdíl? Znatelny pokles výbušnosti, který je v tomto systému založeném na presinku a rychlých kombinacích zcela nezbytný. Najednou nefungují automatismy, což je u rychlých kombinací a narážeček základ. Hráči zcela propadají takticky, dělají školácké chyby. Jak je možné, že pravidelně trénující hráč tyhle automatismy nezíská, resp. zapomene je. A jak je možné, že několik měsíců v klubu je nemá třeba Breznaník? Obdobně proč nám přestal fungovat presink? Dukla nás včera porazila naší zbraní. Kolikrát se nám ten presink povedl a kolikrát se Dukla z toho dostala několika přihrávkami, které zcela ”náhodně” šly do prostor, kde náš hráč nestál (a bylo vidět ze strany Dukly, že zcela záměrně právě tam).
3) Všiml si někdo vývoje našeho tréniku? Nevšimli jste si náhodou, že se změnil obsah těch tréninku jak po fyzické, tak taktické stránce? Podle mého názoru zcela zřetelně a od té doby ta hra jde dole vodou (viz už konec loňské sezóny, kde to však bylo přebito tou euforií).
4) Proč šla naše hra v loňském roce nejvíc nahoru poté, co byl Víťa na padáka a pořádně se nevědělo kudy kam a Víťa hledal jakékoliv záchranné lano?
5) Jak je možné, že člen představenstva a človek, který celý sportovní úsek řídí je kamarád s hráči a ještě se tím chlubí? Ve kterém větším klubu na západě to takhle funguje? Kdo je pak tedy ten, kdo musí (vždy k takové chvíli dojde) prásknout do stolu?
6) Proč nakupujeme posily, které se vůbec do našeho zamýšleného herního systému vůbec nehodí? Proč se kupuje Breznaník, ačkoliv je typický kraj do čtyřčlenné zálohy? Proč se kupuje Nešpor, ačkoliv při naší hře potřebujeme buď typologicky dravějšího Lafatu (tz. s výborným výběrem místa), brejkového hráče a nebo věž (když se nedaří, jako včera na Dukle, aby měl kdo vepředu držet míč a posunout tu hru jinak, než tou naší v současné době velmi pomalou házenou). Ani jedno Nešpor není.
7) Proč už v našich juniorských výběrech nejsou skoro žádní cizinci? Proč máme pocit, že skauting vůbec nepotřebujeme a navíc jsme zrušili béčko? Proč vůbec nepřicházejí mladí nadějní hráčí a místo nich chodí Kováč, Vacek apod., kteří logicky na lavičce moc dlouho nevydrží?
8) Proč včera vůbec hrál Roman na hrotu, ačkoliv s Baníkem se nevešel ani na lavičku a byl na tribuně. A proč byl vlastně na té tribuně?
Někteří tady již dříve zmiňovali Zdeňka Zemana, což je ovšem Hřebík v mnohem ”horším” vydání. Nicméně problém vůbec není u Hřebíka. On v podstatě není ani u Lavičky, je přesně takový, jako byl vždy. Ten problém se jmenuje diletantské řízení chodu klubu, neschopnost držet se nastoupené cesty a zásadovost a především to, že místo sportovního vedení řídí klub hráči. Smáli jsme se Plzni kvuli rozkladu kabiny, ale u nás to má mnohem větší grády.
Zajímavě položené otázky a jistě by jich bylo možný vznést ještě několik. Otázka je, co se stalo, že vše přestalo fungovat. my do toho nevidíme, ale takovej sešup se děje, když odejde buď trenér nebo půlka týmu, nicméně u nás zůstali jak hráči, tak trenér a o to je to podivnější. Je možný, že to mají ti hráči fakt jen v hlavách, ale pak nechápu, proč si teda Lavička, když to sám nezvládá, nenajme nějakýho mentálního kouče nebo sportovního psychologa, to snad není tak těžký ani drahý...O vztaích v kabině můžeme jen spekulovat, těžko říct, co se tam děje
Mimo jiné na bod 5) bych také moc rád znal odpověď.
ono taky nejde srovnávat lonskou sezonu kde banik nebo dukla byli mnohem horší než ted, navíc když vedou dodá jim to sebevědomí a nás to spíš sráží, to je taky velkej problém, že nemáme trpělivost a prostě ta kvalita na lavičce není taková všechno bych viděl jednodušeji než to vypadá, je to psychikou, koukni na duklu na jare a ted
O psychice je to, ze pokazim z 10 prihravek 5 a ne 2. O psychice je to, ze deseti metru misto do prazdne trefim tribunu. O psychice ale neni, ze si nabiham do uplne jinych mist, nez mam a nebo pri presinku pokryvam zcela spatny prostor. Stejne tak neni o psychice vybusnost, schopnost okamziteho zrychleni atd. Kvalita souperu se mění, ale nelze nevidět totální úpadek naší kvality. A to pouze psychikou opravdu není.
1) Hřebík evidentně taktiku nepřípravoval, vypadalo by to jinak. Tím nechci říct, že by se postoupilo
2) Hráči nehrají nadoraz a o presinku z naší strany nemůže být řeč. Proč? To nevím, asi se něco děje.
3) Tohle těžko někdo tady může hodnotit
4) To bych neřekl. Uhaluzili se nějaké body, příšel Dočkal a Kadeřábek na beka, sedlo si to, chvíli to trvalo, než se na to dalo koukat. UUrčitě to nebylo hned po Hackenu
5) Také je mně divné, že Otava žádnou odpovědnost nenese, i když je nadřízená Hřebíka i Lavičky. A nevěřím tomu, že jim do toho nekecá
6)To by někdo z klubu mohl vysvětlit. Razantní odklon od koncepce.
7) Opět - odklon od koncepce. Hřebík vytvořil koncepci, která se evidentně nedodržuje. Pokud ho odstavili úplně na vedlejší kolej, tak má prásknout dveřmi a odejít.
8) Lavička je asi bezradný se skládáním sestavy, jinak si to neumím vysvětlit
Pokud řídí chod klubu hráči, tak to nemůže dobře dopadnout. A pokud je Otava kamarád s hráči a zároven nadřízený jejich trenera a ředitele...
To vypadá jako další díl v nekonečném seriálu, jak to měl inženýr Hřebík dobře vymyšlený, ale hráči, vedení, fanoušci, delegáti, předpověd počasí a napjatá situace na blízkém východě mu to kazí. Jako celých předchozích 25 let.
No a neříkál někdo že Hřebík k Áčku skoro nesmí?!
Že je sním konzultovano dost věci ale není vládce a ma na starosti hlavně mladé které má připravit na ligu? Výchovu hráčů a taktickou zralost nic víc se po něm nechce. To tu někdo nepřímo naznačil že byl uklizen na Strahov..
Nevíte někdo jestli si může odsedět vyloučení v zápase české pošty. Podle mě včera neměl hrát, byl vyloučen v Liberci a tak by to mohlo být zkontumováno.
Je to dokonce přímo v komuniké ze zasedání disciplinárky, že si to odseděl v poháru: http://nv.fotbal.cz/scripts/detail.php?id=158527&tmplid=1482
nevím jak ostatní, ale já sem už alergickej na slovo a argumetnovani ”nebreč”, ”vy břečite” apod. Termín břečení vzniknul relativně nedávno, kdy ano slavisti opravdu přesli z argumentace do ”soustavného břečení” a chyby viděli všude jen ne u sebe (čest výjimkám). ale teď mám pocit, že slovo ”brečení” přešlo do jinýho už ”ujetýho” významu a kdy jakákoli kritika ať už trenéra, hráčů, rozhodčího terénu se označuje za brekot. Pokud by se na tohle mělo přistoupit, pak de facto nelze pristoupit k jakoukoli diskuzi a každou diskuzi lze utnout slovem ”nebreč voe”.
To se radší budu ať už tady nebo na jiným foru nebo v reálu s někým posílat do prdele ale u toho aspoň nečím argumentovat, než ”diskuzi” nebo argumentaci vést slovy ”nebřeč”
Klid, to tady vykřikují tyhle ty mrdky slávistický, co potřebují vylézt z vlastního stínu ubrečenců a svádět to na jiné. Asi jako když Paclík vyhrožuje žalobama.
bacha, sem plzeňák :) na téma co si nakousnul Ty bychom mohli vést hodně dlouhou debatu :) a na foru bych asi i nerad :)
To co jsi napsal je ale pravda a souhlasím s tím.
Vůbec bych na toho klauna z kanálu nereagoval. 2 roky se válí v kanálu držkou ve fekáliích a dělá, že Slávie neexistuje jako 90% jeho kamarádů a teď, když Slávie ubetonuje pár bodíků a je chvili4ku p5ed Spartou, tak s hovnama v kapsách zase hrdě vyleze a začně se bít v prsa, že je slávista. Celý jeho účinkování nejen tady je akorát tragikomedie, což si, bohužel pro něj, není schopen uvědomit.
Pokud jsi to nepochopil, nepřišel jsem bít se tu v prsa, jak říkáš, jen poukázat na to, jaký jste tedy opravdoví fans, že po pár kolech, kdy tým evidentně zkrátka nemá formu, už vyhazujete trenéry a svoje ostatní modly, které jste donedávna vynášeli až do nebes, doslova brečíte a vymlouváte se na všechny strany. A neumíte nic jiného než jude, žide atd. Zoufalci.
O Lavičkových nedostatcích se tu píše již velmi dlouho. Ale chápu, že 2 roky v kanále způsobí slabou informovanost.
Vy jste nikdy nebyli, nejste a nebudete za jedno. Ať už Lavička, Hřebík, Straka, Řepka, Matějovský, Bílek, Ščasný, Blažek, Poborský, Labant, Stejskal a mohl bych pokračovat hooodně do historie, nikdy jste nebyli schopní ohledně těchto lidí se shodnout na jednotném názoru. A ten se tříbí právě v době, kdy se třeba nedaří. Část velebila, část nenáviděla a někdo by chtěl třeba úplně někoho jiného. Nejste nic jiného, než banda zoufalců a vulgárních zaostalců, případně nejrůznějších extrémistů. Čest výjimkám. Umíte leda tak jude Slavie a přitom si ani nedokážete domylset, že kdyby se to snad k nám dostalo teď, tak byste byli mezi prvníma, kdo by šel...
Cože? Podle tebe se musí fanoušci shodnout na jednom názoru? A můžeš mi ukázat klub kde se fanoušci naprosto shodnou?
To zas samozřejmě ne, ale většina mnou výše jmenovaných byly ikony nebo alespoň výraznější osobnosti klubu, a za těmi byste si tedy měli sakra všichni stát...
A že ti to tak strašně trhá žíly, koho si vyhazují fanoušci jiných klubů? Je to snad tvoje starost? Když už ti tak strašně jde o názorovou konzistenci, vezmi to radši z druhé strany a utíkej nastavit morální zrcadlo svým sešívaným soukmenovcům: ještě před pár týdny pro vás byli Škoda se Zmrhalem největší šupáci pod sluncem… a teď byste jim pomalu stavěli pomník. A o zoufalcích bych na tvém místě radši pomlčel, protože jestli je něco skutečně zoufalé, pak jsou to tvé trapné homofobní narážky na hráče Sparty.
Konečně trochu rozumný příspěvek. Jistě uznáš, že jsme si užili takového marastu, že už jsme pomalu nevěděli, na co nadávat. Ale to, že vy po pár nepovedených kolech dokážete naprosto zatratit trenéra, hráče a vůbec práci, která vám po nějakém čase zas přinesla úspěchy, to mi tedy hlava opravdu nebere.
A uznávám s tím Váchou atd. jsem přestřelil, ale spíš to byla taková reakce na to vaše věčné ”židovství” vůči nám, které rozhodně neberu jako nějaké nevinné hecování a určitě se to netýká pouze nějakých jedinců. Jako říkejte si co chcete, řvěte si v kotli co chcete, ale dost to o vás vypovídá...
Na e-Spartě byla zavedená nová forma registrace do diskuse. Co si o této změně myslíte?
Celkem hlasovalo:
18070 lidí.