Dobrý čas zápasu, atraktivní soupeř vzhledem k postavení v tabulce a aktuální formě/sebevědomí a naše mírně zlepšující se výkony. Na rozdíl od mnohých dalších nevidím náš poslední zápas vůbec špatně pokud vemu kontext všech letošních zápasů.
Osobně se moc těším a doufám, že si to všichni na stadionu užijeme.
Můj tip je 8 500 lidí a výsledek 3:1
Můj tip je 10 000 diváků a výsledek 2:1
Já jako vždy, budu spíš trochu pesimista. Ono když to pak dopadne jinak, tak je člověk příjemně překvapený. Tipuji zase remízu.
Krásné počasí, hraje se večer - budu optimista. 12 800 lidí a výhra 3-2.
1:1 9 700
já se odvážu, 11700 a 4:2
Kdyby v tak krásném počasí přišlo 12 000 lidí, to by byla pecka, proč ne. Pátek a večer, krásné počasí a atraktivní soupeř o 3 místo
Dneska bude Jablonec jalový a nám tam spadne každá šmudla.
5:0, 12 418 diváků
Zase budu mít zkažený celý víkend, nesnáším fotbaly v pátek. Když je v neděli večer, tak je to nejlepší, stejně je člověk nasraný, že jde do práce.
10.000 diváků
výsledek 1:1
zajímavý moment - v 90 minutě sebere Lafata balón Kangovi a nedá penaltu
Jsem zastánce toho, aby za spartu hráli v základu dva stopeři s ČR kořeny. Nebo alespoň někdo, kdo umí dobře Česky jako Costa. Podle mě, čr stoper a cizinec dohromady moc nejde. Nemáme tak vyspělé kluky, kteří by se s tím hned u nás popasovali a celkově mi přijde lepší spolupráce mezi dvěma čr stopery než cizinci.
Ideální je aby se chytl pořádně Štetina, tělem i výškou splňuje vše, ještě přidat na koncentovanosti a technice a bude to ok a k němu bych viděl dalšího Čecha, dříve bych si tam dokázal představit Sivoka, nyní nevím, ale určitě by to měl být Čech!
Beci nebo útočník může klidně přijít z ciziny a na pozici kraj. záložníků bude náhrad habaděj - Civič se může točit s Frýdkem, pak Stanciu, Vataleju, Plavšič, možná Vuka, nebo mladíci z hostování. Defen. záložník - Kulhánek který potřebuje zkušenosti nejlépe od Mavuby.
čistokrevnej bílej Čech. Promiň Fune. A nečum.
Nemohu souhlasit. V evropsky úspěšných mužstvech (a tím Sparta snad chce být?)jsou stopeři z celého světa. Těch pár slov pro domluvení se, nemůže být problém ani pro žádná velká pálidla (kterými ostatně většina fotbalistů je). V Česku jsou stopeři s kvalitami, tak pro druhou část ligy a i Ti se nám nějak vyhýbají (s výjimkou Štětiny). Mj. přidat na technice by musel už v žácích, to už se ve Spartě nestačí naučit. Co se týká Tebou navrhovaných variant krajních halvů: Stanciu není krajní záložník (přestože tam je teď stavěný), Civič to u nás nehrál a stejně, ani na beku moc nepřesvědčil (často fauluje a kvalitu má jen ve hře dopředu), Frýdek po sérii zranění je poloviční, něco ubrání, ale ta přihrávka je většinou bídná (rozhodně limitující pro záložníka), Vatajelu nemá na Spartu kvalitu (umí sice slušnou kličku na malém prostoru a centrovat, ale to je pro klub s evropskými ambicemi málo). Jak si přišel na Vuku, který dle mého názoru byl úplným přestupovým přehmatem (vždyť nehraje pravidelně ani ve Zlíně), nechápu. Ještě si zapomněl na Holka a Holzera. Ti by nám také mohli pomoci do Evropy.
čte se to hezky, ale prvně být tebou si zjistím, kde všude na jakých pozicích Stanciu pravidelně hrával, hrál podhrot, hrál klasického střed. záložníka a to samé= platí i pro krajního záložníka!!!
Ohledně obrany, jsem zastánce, že by v kádru měl být někdo jako Řepka, Novotný, Sivok...
Měla by to být osobnost, tahoun a buřič, osobnost co dokáže seřvat a také umí řídit obranu, tým sparty by se měl ze základu skládat z čr hráčů a doplnit ho o velmi kvalitní cizince, ale dle mě nejsme ještě tak Evropský klub, aby jsme měli kompletně celej kádr stavěný z cizinců. Proto říkám, že je ideální mít kostru Českou.
Stopeři, někdo ze zálohy a někdo z útoku
Možná časem se sparta dostane tam, kde je třeba Slazburg - který má v kádru jen 5 Rakouských hráčů a ostatní je vybráno z celého světa!
Dobře, mohu jedině upřesnit, že dle mého názoru a rozhodně ne ojedinělého, nemá Stanciu na kraji co dělat. Ostatně byl koupený jako desítka a ta se na křídle většinou nepohybuje. Navíc krajní záložníci mívají i dost defenzivních úkolů a to Stanciuovi moc nevoní.
Rád bych viděl Spartu, tam kde je Salzburg a to nejen složením hráčského kádru. Česká kostra je podle mě blbost. Stejná blbost jako specifika české kabiny. Specifika české kabiny znamenají v překladu: po tréninku na pár piv a když se vyhraje tak se pořádně zduníme a možná půjdeme i za holkama. Nejsem žádný moralista ani abstinent a navíc jsem hrál fotbal většinu svého života (takže vím jak to chodí). Specifika české kabiny mohu tolerovat maximálně v nižších soutěžích, kde to chlapci hrají jen pro žízeň a zábavu. Ne však tam kde jde o vysokou soutěž, kde se točí velké peníze.
Tvuj pohled má dvě strany, na jednu stranu máš pravdu na druhou absolutně ne!
Chápu, že acs chceš tam kde je Slazburg, já také, ale tam to funguje již s výběrem hráčů od žáků a psotupně si je vychovávají do áčka, mají přčesně danou ideologii a strategii výběru hráčů, a herního systému, dle toho nakupují a vybírají hráče. V acs je to hop nebo trop...bez systému a prostě jůůů tam je hráč o kterém se mluví - kupme ho!
Věřím že ted postupně začneme vše zlepšovat. Pod Italem to byl velký převrat ale bez systému a bez správného nákupu dle ideologie a strategie klubu!
Za mě je nyní jediný úspěch v Evropě pomalu přecházet na Evropský klub a to tak, že ze začátku bude kostra čistě Česká a postupně se přetřídí do cizinecké”.
Ale nyní je důležité, aby tu byl někdo kdo zná klub, je sparťan, dokáže cizincům poradit, vyburcovat je a podržet. Pokud tu ze začátku budou jen cizinci kor ti co spolu nikdy nehráli a čr ligu teprve poznávají, těžko se ten tým procpe do první trojky.
Má ideologie a strategie by byla taková, že sparta by měla mít kostru o pár hráčích jako je Šural, stopeři dva čistě z čr nebo sr a postupně zapracovávat hvězdy do základního kádru, až si hvězdy či cizinci zvyknou na čr fotbal a budou sehraní, poté je dobré na ně navazovat další a další kvalitní cizince, ale vše nejde hned! I ze Stancia či Kangy může být časem sparťan nebo hlavní osobnost a hecíř kádru, ale vše nejde hned a za jeden rok! Proto čr základ je důležitý pro vyburcování a nakopnutí!!!
Stanciu kraj: podle mě také patří do středu, je ale důležité umět sladit Kanga a Stancia aby si spíš nepřekáželi a byly opravdu oba platní ve středu. Zatím si tam spolu nesedí a není na pravou stranu nikdo kdo by zastoupil dobře křídlo, proto Stanciu.
Já Ti rozumím, ale mám problém s kvalitou. Chtěl bys budovat osu kolem Šurala, který teď vypadá lépe než na podzim (s výjimkou utkání v Jablonci) a dvou kvalitních stoperů. Kde je však chceš najít? Ti slušní co tu jsou má už Slavie a Plzeň (a taky to není žádná hitparáda) a ostatní kluby, které mají alespoň jednoho stopera, tak ho buď neprodají nebo prodají radši do ciziny. Případně si za něj řeknou víc než jsme dali za Kangu. Nechci nijak protěžovat jen zahraniční hráče, avšak nabyl jsem dojmu, že v Česku ta kvalita není a když je, tak ve srovnání s cizinou by ti hráči byli dražší, nebo je Spartě nikdo neprodá. Nejsem striktně proti české ose, ale nevidím žádnou možnost jak takovou kvalitní osu sehnat.
No takle, ono já nenapsal že je máme koupit v ČR lize, bavím se o čr či sr stoperech. Mohou být ze zahraničí ale ideál čr srov....každopádně dá se ulovit kvalitní stoper i u nás, jak píšeš má ho sks nebo Viktorka, každopádně to přeci není problém. Možná pokdu by se jednalo o stopera z čr ligy, tam bych kopupil i cizince, neboť každý mimo acs v čr lize pokud hraje a je dobrej tak už Česky skoro umí. Jen v acs nechápu proč kromě Costy neumí cizinci pořádně Česky!
Ono ze začátku jen chci říct, aby tu byla osa čr hráčů kolem srdcaře Šurala, poté se to může psotupně měnit.
Že vám do toho skáču. Podle mě je Stanciu natolik dobrý hráč, že v ligovém zápase zkraje hrát může. Ale samozřejmě musí to být zasazené do kontextu.
1. Jako pravák může hrát zleva (LOZ) v systému 4231 a jeho derivátech, pokud bychom měli tahového levého beka (jakým byl např. Costa v poslední mistrovské sezóně).
2. Může hrát zprava, pokud by Kanga hrál hodně hluboko (což aktuálně hraje). Dva hráče s takovými kombinačními dovednostmi je hloupé mít vedle sebe (např Kanga 10 - Stanciu křídlo, nebo Kanga Stanciu jako SZ v 442). Když hrají vedle sebe, nemohou si vzájemně dát kolmou přihrávku, zároveň co pozoruji v každém zápase, se navzájem pletou, pokud hrají blízko sebe.
Osobně ale preferuju Kangu jako ”8” a Stancia jako ”10”. Pokud bychom kolem nich chtěli stavět tým a oni dva by zabrali 2 ze 3 pozic ve ”středu hřiště”, pak by se k nim perfektně hodil hráč, který umí držet prostor, odebírat čistě balony, a ty pak bezchybně distribuovat. Na N’gola Kantého předpokládám nedosáhneme, ale přesto množinu těchto činností splňuje Kulhánek a v mých očích (ikdyž zatím slabě) i Sáček. Oba je preferuji před Mavubou, který dle mého hraje přibližně stejně jako oni dva, ale je výrazně starší, takže volba pro mě jasná.
Kdyžbychom stavěli tým dále kolem tohoto středu, pak bych preferoval křídla, která umí držet šířku, mají dobrý centr, nemusí být výrazně tahoví, spíše hráči do kombinace. Což z našich křídel splňuje Vatajelu, Plavšič. Jejich kvalitu jednotlivě rozebírat nebudu. Naopak v úvahu nepřipadají křídla typu Chaim, Biabia..
K dobře centrujícím křídlům potřebuješ hlavičkáře, to Šural splňuje, jeho útočná hlavička a výběr místa jsou jeho přednosti.
I s křídly v šířce je možná hrát vysoko s krajními beky, to mi splňuje Civič, popřípadě Zahustel, jejich kvalitu opět nechci hodnotit.
Pokud bychom měli krajní beky vysoko, opět se vracíme k tématu kvalitního DZ s citem pro poziční hru. Stopery bych volil rychlejší, přecijen takto postavená sestava je zralá hrát nátlakově. Tam mi to vychází na Costu, koho k němu z tria Štetina/Hovorka/Kaya.. no asi nikoho, posilu
Jasně, že Stanciu je tak dobrý hráč, že by mohl snad i chytat. Má-li ovšem hrát ostrý kraj je jedno z které strany, nese to s sebou i dost toho bránění a vracení se. To se Stanciuovi určitě nelíbí a má v tom velké rezervy.
zvláštní je že u mládeže je systematické vybírání hráčů podle určitých kritérií
+1
dodám že třeba Slazburg má hráče z 12 různých zemí
Věřím, že internacionalizace týmu se psotupně dostane tam, kam patří v Evropě, ale zatím chtít po acs aby byla Evropská celkově by bylo nadlidské
cca 5-8 hráčů z ciziny ok, zbytek ČR-SR a až se to bude sehrávat tak postupně mírně doplnovat kvalitními cizinci, ale překopat kádr 12 hráčů a vše cizinci co se neznaj je bláznovina, rčespekt že to acs chtěla hned změnit a zkusit, ale tohle prostě nevyšlo...
A jako důvod nutnosti českých stoperů ? Během dne dvou si těch 10 výrazů snad řeknou ne ?! A navíc celej život hrajou stopery, tak proboha snad vědí co mají dělat. Tyhle názory česko x zahraničí mě opravdu drtěj. Neměli bychom se dívat na to jakej je kdo hráč a jak ten fotbal umí a ne na to odkud pochází doprčic ?!
Ještě kdo se mi v čr lize jako stoper líbí je - Uroš Radaković ano není to Čech, ale nějaký pátek tu má odehraný jak jsem psal o pár řádků výše.
S tímhle souhlasím, už tu o něm píšu nějakej čas
Když hrál naposledy-vyhráli jsme nad silným Libercem 2:0.V dalším zápase ho po zranění vystřídal Kulhánek a od té doby jsme vyhráli jen se slabou Duklou.Nepochopím,proč ho Hapal odstavil!
Zajímavá myšlenka, taky jsem zklamán, že Rio nedostává víc šanci, jeho hra se mi líbí. Ale jen doplním tvoje tvrzení, že hrál naposledy s Libercem. Hrál pak ještě právě s Brnem (nemyslím si že vůbec špatně!). Přál bych si aby hrál, protože on těch chyb opravdu moc nedělá. Vybavuji si pouze jeho nestihnuti centru s Plzni doma, ale mám pocit že tam hasil chybu někoho jiného... A jemu se to neustále omlacuje o hlavu... :/
Hrál i proti Brnu.
Se kterým jsme, co se týče herního projevu, odehráli nejlepší zápas na jaře..
Jako nic proti Kulhánkovi-je mladej vysokej,perspektivní.ALE!! zatím je jeho herní projev slabejMožná kdyby ho vyzkoušeli místo Hovorky na stoperu ale Mavubu zpět na DZ!
Kulhánek je ideální varianta na střídačku - mladej, talentovanej, moh se učit od Ria, ten je zrovna typ, kterej by rád předával zkušenosti... Takovejch bot se ale od syrečka ještě dočkáme...
Přijde mi, že ještě není na hraní za tým jako je Sparta připravený psychicky - je to momentálně úplně jinej hráč, než když jsem ho viděl hrát za Vlašim nebo juniorku, kdy byl pokaždé nejlepší na place, aniž by dal nebo připravil gól.
Chceš říct nejlepších 30 minut, kdy Brno hrálo o 10?
Souhlasím. Sice jsme nevyhráli, ale mě se ten zápas líbil, že jsem si ho pak ještě s chutí zkouknul ze záznamu. Pamatuju si, že jsem tu od některých dostal za uši, jak jsem mimo
Pár takových perliček.
------
Chabix11.3.2018 17:09reagovat
Jsou na to různé statistiky. I na ty naběhy, kilometry ve sprintu, uběhané kilometry za zápas. Je dobré se na to občas podívat a nedávat na svůj subjektivní dojem často ovlivněný negativními emocemi. Např proti Brnu jsme měli jak nejvíc naběhaných kilometrů ve sprintů za to kolo, tak i počet vedených útoků.
SuperFrankie11.3.2018 17:14reagovat
Ty bys našel pozitiva i na holocaustu, ty vole.
-------
Dnešní zápas
Chabix4.3.2018 21:50reagovat
Můžete tu nadávat jak chcete, ale faktem je, že jsme ten zápas nevyhráli kvůli nepromněňování šancí. Brno mělo za zápas dve šance. Jednu v první půli po chybě individuální Costy. Druhou na konci druhé půle, kdy už to z naší strany byl vabank.
To že si za zápas vyprodukujeme spoustu šancí, nebo posíláme jednu kolmici za druhou nepovažuju za špatný výkon. Že občas něco nevyjde a dostane se k míči soupeř, to se stát může, obzvlášť když nehrajete alibisticky. Dneska ta hra byla odvážná, ofenzivní a živá. Když to porovnám se včerejší Slavii, která měla obrovské štěstí, tak my jsme hráli o třídu líp. A myslím, že co se týká statistik průnikových přihrávek, přihrávek do vápna, přihrávek do gólových šancí, tak to byl možná nejplodnější zápas v lize a především z naší strany. Vím, že tu Stramacciony nemá moc oblíbenců a zřejmě pod jiným trenérem s tímto materiálem by to bylo podobné či lepší, ale trochu objektivity prosím jo?? Ostatně i ta svižná útočná hra měla vliv na to, že Brno skončilo v 10.
SuperFrankie4.3.2018 21:53reagovat
Hezky to popisuješ. Jenže popisuješ hru Sparty od šedesáté minuty, protože celou tu hodinu předtím jsme připomínali v organizovanosti a systému zhruba Šmouly utíkající před Gargamelem
Chabix4.3.2018 21:56reagovat
No já ten zápas viděl bez těch přiblblých komentátorů. Doporučuju to každému.
dominik274.3.2018 22:01reagovat
SuperFrankie poslouchal celý zápas můj komentář.
SuperFrankie4.3.2018 22:04reagovat
Navíc tam s námi seděl spartas a Myrthan a pokud netrpíme všichni kolektivní slepotou, tak nevím.
dominik274.3.2018 22:06reagovat
Jsem vám vykecal díru do hlavy. Naživo to má větší účinek, než když to píšu jenom sem.
-----
Mavuba je možná nejlepší DZ, co se v lize objevil za posledních 10 let, a je celkem nepochopitelný, že sedí na tribuně. Kulhánek by sice měl postupně dostávat minuty na hřišti, ale ještě se má hodně co učit. Zatím nezaujal oproti našim předchozím DZ (když nepočítám Váchu) ničím kromě toho, že je mladej a vysokej. Ani to ho nepředurčuje k tomu, aby byl úspěšnej v soubojích, protože i o hlavu menší Mavuba je v nich lepší.
Zajímala by mě nějaká statistika, kolik on dá přihrávek dopředu, protože celkově moc přihrávek nemá a drtivou většinu jich dá do stran nebo dozadu. Výmluvný jsou situace, kdy chce Kulhánek přihrávku od Kangy, kterej stojí 5 metrů od něho, a ten se radši rozhodne ho oběhnout a dát to někam jinam, protože by mu to Kulhánek stejně vrátil zpátky. Já neříkám, že to v něm není a nemá dostávat šanci, ale na to, aby hrál v základu, musí hrát o hodně odvážněji, nebo se výrazně zlepšit v defenzivě. To už jsme si mohli rovnou nechat Marečka, kterej byl ve všem lepší.
Chrode, s Mavubou a nejlepším výkonem proti Brnu jednoznačně souhlasím. V Kulhánkovi rozhodně něco je. Musí se vyhrát a nabýt trochu jistotu. Zatím hraje hrozně alibisticky. Nevěří si, stejně jako mnozí jiní hráči. U něj je to víc vidět. Zatím je to takový váhavý střelec, ale něco mi říká, že by se mohl zlepšovat.
Vyhráli jsme, ale hráli jsme stejně jako v dalších zápasech. Celý druhý poločas jsme se klepali aby jsme nedostali gól...
Pořád se tu bavíme o možných budoucích posilách na post stopera a jeden použitelný se nám určitě vrátí z hostování. Pokud bude hrát Mandjeck jen stopera a nebude po něm nikdo chtít tvořit hru, pak bude velmi dobrý stoper s výbornou hlavičkou. Neodepisoval bych ho předem.
Abych řekl pravdu, tak si nemyslím, že Mandjeck dostane šanci se ukázat, z dnešního rozhovoru s Hapalem je skoro jisté, že v létě přijde nový stoper, a na pozici defenzivního záložníka se momentálně nevejde ani Mavuba, tak ani nepředpokládám, že by tam práve Mandjeck dostal svojí šanci. Navíc jak vedení samo řeklo, tak se plánuje omlazení kárdu, a v prosinci 30 letý Mandjeck toto spíše nesplňuje. A možná nejdůležitější fakt je ten, že hraje za poslední Mety, a i tam má problém prosadit se do základní sestavy, pokud statistiky nelžou tak odehrál z 1260 možných minut pouze 550, takže ve výsledku nic světoborného a v létě se s ním zase bez nějakých velkých fanfár rozloučíme.
takže se zase budou do tý naší díry cpát další prachy a věčněvěkův něco zkoušet..jdete už někam .Pojdte udelat nejakej bordel!Tohle se přece nedá furt a donekonečna tolerovat!
Vrat se zpátky kanálem do Vršovic
laskavě se vyklidni borče
Já nejsem ten, kdo psal o naší díře (Sparta není díra!!!). Dále to nejsou tvoje prachy. A završil jsi to tím, abychom šli dělat bordel. Takže buď jsi ”opravdový” fanoušek Sparty k pohledání nebo trolejbus z Vršovic. Vyber si.
Je to slávistickej čurák.
No rozloučíme se s ním jen v případě, že mu končí smlouva. Budeme ho platit dál a nevyužívat. Třicetiletý stoper není v žádném případě starým hráčem. Je to mistr Afriky a celou dobu tam hrál na stoperu a navíc je výrazně mladší než někteří naši elitní útočníci a dokonce i Ronaldo. Jsem docela přesvědčen, že by byl platnější na stoperu než Hovorka či Costa.
Já to beru z toho úhlu pohledu, že Costa má 32 a už se s ním taky tolik nepočítá jako tomu bylo v minulých sezonách. Popravně nevím, který věk znamená mládí a stáří u fotbalisty z pohledu sparťanského vedení.
Až se uzdraví Vašon, tak se tam může zkusit, to je velitelský typ, umí seřvat a i normálně rozehrát.
Bundo, kde jsi se svou hlaskou, kdyz je treba?
Tommyku, vycurat pomodlit a spinkat!
Jo, Jo Vašon na toho čekáme, čahoun a vynikající hlavičkář, rovněž hráč s báječnou konstruktivní rozehrávkou. Ten nás dostane do LM.
Jako nečekám, že fakt někdy na stoperovi nastoupí, ale furt je u něj větší šance jak u Mandjacka😁
Chápu tommiku, že by se Ti tam Vašon líbil víc. On je totiž bílý viď. I když vlastně skrze ty jeho kérky to už ani nejde poznat.
Nebuď sluníčkář, barva kůže je mi úplně jedno. Vácha je pro mě lepší hráč jak Mandjack (i ekonomicky výhodnější a na hřišti umí zvednout psychiku). Jestli nesouhlásíš, tak fajn, ale nemusíš mít blbé kecy o tom, jestli je někdo černej nebo bílej😇
Zeptej se v Liberci jak moc umí zvednou psychiku mužstva myslím, že liberečtí fanoušci oslavují ještě dnes, že se ho Holoubek zbavil.
Jsem sluníčkář a jsem na to hrdý. Myslím si že je to lepší než věčně nasraný český, rasistický buran. Pokud někdo čte Tvoje příspěvky tak je zcela zřejmé, že Ti jiná barva kůže než bílá a cizinci vůbec nejsou po chuti. Nevím jak to jinak nazvat. Ano Vácha je ekonomicky výhodnější. V tom případě můžeš Spartu ,,posilovat,, divizními hráči. Ti budou nejekonomičtější. Co se kvality týká: Mandjeck je mistr kontinentu (Afriky) a hrál léta francouzskou ligu. O tom by se podměrečnému Váchovi mohlo jenom zdát.
Za to nemůžu, že momentálně největší kopyťáci jsou opálené letní posily. Mistr kontinentu a leští lávku v posledním týmu fr. Ligy... co jiného tam ještě máš ty hňupe?
Tak Ty hňupe i o tý lávce ve francouzský lize by si Vácha mohl nechat jenom zdát. A kam to předtím dotáhli naši zlatí bílí hoši. Do LM naposledy před deseti léty a za to období celé dva tituly. Bravo.
Podle mě by nám jeste mohl pomoct. Doufám, že se u nás vrátí do základu
Hapal tam radši bude neustále cpát neviditelného Kulhánka-takže ani Mandjeck ani Mavuba
Konečně se bude vědět, proč se (ne)uznal gól.
https://fotbal.idnes.cz/videorozhodci-mistrovstvi-sveta-moskva-novinky-opa
kovane-zabery-1d2-/ms-fotbal-2018.aspx?c=A180419_114957_ms-fotbal-2018_min
Už teď je mi líto rozhodčích, kteří budou na pranýři, jelikož rozhodli nějakou hraniční situaci jinak než to viděla většina diváků.
Proč na pranýři? Na pranýři by právě byli, pokud by neexistovala oprava v podobě videa. S chybama rozhodčích bude takhle každý počítat a video ho bude doplňovat. Všichni budou spokojení.
Jestli myslíš videorozhodčí, tak pořád lepší rozhodnout nějakým způsobem hraniční situaci, než když třeba o vítězi celýho turnaje rozhodne jinak zcela evidentní ruka, neexistující ofsajd nebo špatně odpískaná penalta, protože tam prostě to video vůbec nebylo.
celé tohle video je blbost....ty kontroverze a debaty k fotbalu patří
neznamená, že to je 2 metrový kopyto co si nerozumí s míčem. Hapal chce přece jenom výškově posílit, což v našem případě je cokoliv nad 1,8 m
Tak to mají prakticky všichni ne? Zahustel 186, Costa 187, Štetina 185, Kaya 182, M.Kadlec 183 - Hovorka 179, Frýdek 179. Ve výšce to není - je to v pozicích hráčů a špatném výběru místa, špatném bránění celkově. Spousta hráčů v cizině nejsou vyšší a hlavičkovat umí a s bráněním tolik problémy nemají, čím myslíš, že to asi bude? Výškou určitě ne.
Myslím si, že o výšku jde! Jedna je třeba ne jen mít kvalitní hráče v obraně, co umí hrát pozičně a zónově, resp. maj supr výskok, ale chce to i opravdu stopera, co má nadstandartní výšku. Pamatuji si, že Kwuekeho nikdo nedokázal odstavit od míče a přehlavičkovat, to samé Kolera, ano dokázali je rozhodit, ale přehlavičkovat ne. A to je velký rozdíl.
Top že nemáme kvalitu v obraně je fakt, ale jednoho stopera s výškou 195cm bych klidně bral!
To platí i do útoku. Máme samé technické či rychlé hráče, ale nikoho robustního nemáme. Dříve tu byl vždy jeden technik, rychlík či hráč do brejků a k nim stožár jako - Lokvenc, Kincl, Koler, Kwueke! Tohel nám chybí, neboť dojdou zápasy kde to budeme potřebovat urvat netechnicky a nemáme na to hráče v předu!
Ne nejde o výšku. Řepka jí neměl a přesto by klidně přehlavičkoval i toho Kweukeho.
Tak zrovna Leo mel na svoji vejsku dobrej vyskok s nim by to mel hodne tezky a troufam si rict ze by to bylo minimalne 50:50
Třeba ano, ale prostě Řepka, Ramos je hodně hráčů co žádnou extra výšku nemají a přesto patří k nejlepším hlavičkářům vůbec. Prostě jen o výšce to vždy není. Navíc jsem vypsal naše hráče a prakticky všichni mají nad 180 - a mnohým jako Zahustelovi nebo Costovi nechybí moc do 190, takže bych neřekl, že máme vzadu jen malé hráče a tím to bude. Prostě špatně bráníme celkově a tam je ta chyba.
A v Plzni nám dal gól hlavou Hořava, který není vyšší než naši hráči a do dvou metrů má opravdu daleko. Prostě blbě bráníme a potom na druhé straně může být prakticky kdokoliv a i Messi by nám dal gól hlavou, když u něho nikdo nebude.
Kdo myslíš, že získá titul? Plzeń to asi dotáhne, má náskok a dobrý los. Slavie by ale mohla ucítit šanci.
Plzeň by to měla udržet a pokud nemáme na titul šanci my, ať ho má kdokoliv jiný než Slávie.
Souhasím, místní mudrcové ovšem budou fandit Slavii na titul i na vítězství v poháru.
Slavii nefandím. Ovšem půjde-li v příští sezóně Sparta rovnou do skupiny EL, jsem schopný oželet výhru Sešífek v poháru..
Ovšem double, to se nesmí stát, to by mi dlouho leželo v žaludku
třeba mě osobně je úplně jedno, kdo vyhraje titul, když to není Sparta.
Dopíči to je strop ale abych neřešil jen nick, tak řikám, že nakonec uvidíme!
Tady už to není sranda. Štetina ok, ale k němu jeden další stoper je nutnost. A zkušenej, z ligy kde měl proti sobě kvalitní útočníky. Škoda, že nějakýho Itala nepřivedl Strama. Když se podívám do týmů ze spodu Calcia, tak třeba z Cagliari Ceppitelli. Třeba by si chtěl někdy zahrát poháry...
Kaya Ti přijde málo zkušený? Jenže tomu taky musí dát někdo šanci. Štetina rozhodně OK není, dělá taky spoustu chyb, jak pozičních, tak kiksů samo o sobě. Chce tady nějakého Ceppitelliho, přitom máme v kádru stopéra co má odehráno 140 zápasů za Galatasaray a 23 zápasů v repre Turecka. Chtěl ho i Inter Milán, ale my pro jistotu stavíme Hovorku nebo Costu, popřípadě Štetinu.
Kayu bych samozřejmě viděl radši než Hovorku a Costu. V analýzách před sezonou ovšem bylo psáno, že je to stoper, kterej potřebuje k sobě vůdčí typ, nedokáže sám vést. Když není tím stoperem č. 1,dokáže i aktivně vypichovat míče a je ho plno. Bohužel zatím neměl možnost nic moc předvést. A Ani statistiky v odehraných minutách teda fakt těžkej podprůměr
Problém je, že vůdčí typ u nás není nikdo. Tváří se tak možná Štetina, někteří ho tak třeba i vidí, ale vůdčí typ nemůže dělat tolik chyb jako dělá on, takže ani on to není. Pak tam může hrát rovnou Kaya, horší než oni prostě není, ale musí hrát pravidelně a dostat šanci na více zápasů. A ne jednou a pak dlouho nic, jindy není ani na lavičce. Zraněný je těžko, když na těch videích normálně běhá s ostatními. Pokud nedostaneš ani tu šanci, těžko něco předvedeš. Jiní jí dostávají pravidelně i když často hráli prd - jako V.Kadlec a další, takže máme zajímavé měřítka pro výkonnost. Někdo může hrát prd, jiný nemůže, popřípadě si ani nečuchne. Pak je otázka, proč jsme takového hráče vůbec brali a to má jistě jeden z nejvyšších platů.
Hovorka je vůdčí typ.
Jen řečmi a gesty se ovšem fotbal nehraje. Co je to platné, když udělá prakticky každý zápas chybu a je z toho gól nebo šance soupeře, která gólem smrdí. Vůdčí typ je takový hráč, který obranu diriguje a zároveň je to i hráč dobrý a těžko prostupný. To byl třeba v minulosti Řepka - uměl obranu dirigovat a ještě byl dobrý obránce, tedy za své dobré éry. Tomu se říká vůdčí typ a ne hráči, který seká chybu za chybou.
To je ale bohuzel David dela nekdy opravdu obrovske chyby
To je vím. Ale vůdčí je a má velký vliv na naší ofenzivu.
Tak ať se dá na tenis, tam by se nehrající kapitán hodil.
A kdo bude vůdčí typ když bude hrát Kaya místo Hovorky?
Jestli Hovorkův vůdčí typ spočívá v tom, že každej zápas často chybuje, ve druhých poločasech selhává a dovoluje soupeři vyrovnat, ale zároveň se nenechává okopávat, tak to ať radši není vůdčí typ nikdo.
Když je jak z porcelánu.. Za dobu, co tady je nevydržel zdravej dostatečně dlouho, aby se mohl nějak prosadit. Já tohle celkově nechápu, jak někdo, kdo si po výskoku bez kontaktu dokáže zlomit prst, může hrát profesionálně fotbal..
Zraněný být nemůže, když normálně trénuje. Nedávno byl v jednom zápase i na lavičce. Prostě někdo je zraněný častěji, jiní hráči třeba za celou kariéru minimálně, tak to je a není v tom sám.
Co pořád máte s tou výškou? Hráč nemusí mít nutně dva metry, aby uměl hlavičkovat. Důležitý je výskok, odraz a prostě se nebát. Ramos z Realu 183 cm, Řepka 183 cm - jeden teď, jeden v minulosti, oba jedni z nejlepších hlavičkářů a taky nemají extra výšku. Jen v ní to prostě není. Důležitý je taky timing a cit pro výběr místa. V tomhle třeba pokulhává Hovorka, který je jen o 4 cm nižší než tihle dva, ale pravidelně je všude pozdě a o tom to je. Ne o nutné výšce. Zahustel to samé - má 186 cm, takže není rozhodně malý, ovšem pokud nemá odhad na danou situaci a je tam pravidelně pozdě, tak může mít i dva metry a bude mu to prd platné.
Já osobně si myslím, že přijde:
Civič na beka či sem tam na kraj zálohy.
Bek místo Zahustela.
Stoper místo Kaye výškovým parametrem + možná ještě jeden!
Útočník z ciziny!
možná křídlo, protože skončí Biabiany a možná i Ben Chaim
Chajím dostane k oslavám vzniku Izraele dárek v podobě základní sestavy. Sám popraví Jablonec čtyřmi kusy, podepíše smlouvu na 9 let a stane se legendou.
Anebo v létě přestoupí.
Aby proti Jablonci byl vůbec na lavičce, protože Biabiany zahrál slušně a zbytek se asi moc měnit nebude, ale uvidíme.
A po pár zápasech budeme chtít zase někoho kupovat jako vždy. Před každou sezónou říkáme, že máme dobrý kádr, letos tomu nebylo jinak.
poslední opravdu úspěšná sezona na tuzemské scéně byla za Lavičky a když nad tím tak přemýšlím, tak jsme výškově na tom nebyli o moc lépe. V podstatě to všechno čistil Costa, který byl na volno a zbytek si hleděl jen toho aby důsledně splnil své povinnosti.
to nás ve vápně ale bylo 11 na 7 protože mohl Lafata ještě běhat jako motorová myš
*Lafatu beru jako dobrýho hlavičkáře :) kterej by se tam měl taky počítat ..
Costa to asi bude čistit i v pátek, pokud je tedy zdravotně připravený na zápas.
Na e-Spartě byla zavedená nová forma registrace do diskuse. Co si o této změně myslíte?
Celkem hlasovalo:
13481 lidí.