Jak to vidíte. Já doufám, že:
Nita - Gabriel, Vitík, Hancko, Suchomel - Pavelka, Sáček - Ryneš, Dočkal, Haraslín - Hložek
Dočkala tam chci kvůli rozlučce. Místo pavelky bych radši Jonáše, ale to je určitě nereálný :D
Jestli by měl hrát Pavelka, nastoupil bych v deseti.
Kdo jiný tedy? Souček? Možná wiesner v záloze Jako my moc možností tam nemáme :D Ještě by tam mohl být dočkal / karabec, ale to by byl průchoďák.
Asi jen Suchomel. Rynes a Gabriel o dost horší na jare než na podzim. Aspoň na lavičku bych vzal Kozáka, ale moc tomu nevěřím. Horňák je konzerva.
Mohu jen potvrdit. Gabriel je zcela mimo formu, Suchomel i Ryneš na to taky v současnosti nemají.
Já už mám těch Pavelků a Sáčků plný zuby. Já ty kluky moc neznám, ale párkrát jsem viděl jména jako Pudhorocký, Holoubek v béčku, proč je nevyzkoušet?
Toho Matyáše Kozáka, bych vzal určitě. Třeba ten Gabriel se mi posledně nelíbil. To už se mi víc líbil ten Vydra, ale teď si nevybavím jestli hraje vpravo nebo vlevo, abych nekecal. Aspoň bychom zmátli Slovácko před pohárem :)
Kotek - Gabriel, Vitík, Hancko, Hojer - Haraslín, Dočkal, Pavelka, Hložek, Minčev - Čvancara.
Bereme jako nepovedený přestup Davida Pavelky
20/21 25/28 zápasů (přestup po odehrání 6kol)
21/22 28/33 zápasů
Jeho výkony jsou podprůměrné, ale pokud odehrál 90% zápasů, těžko brát jako nepovedený přestup.
Přes své výkony patří do základní jedenáctky.
Což je ostuda Sparty, že někdo, jako Pavelka toho odehraje tolik.
Nevím jestli přímo ostuda, ale souhlasím.
A čistě technicky to je vydařený přestup, protože daný hráč je nedílnou součástí základní sestavy.
(A mělo by to znamenat, že když někdo hraje místo něho, tak je tým ještě horší, než s ním).
Je, ale chyba TR, že přivedl hráče, který byl pro oba předchozí trenéry hráčem základní sestavy. Dle mého rozhodně ne.
Měli bychom hodnotit přestup % odehraného času daného hráče, to ukazuje jestli jeho příchod měl nebo neměl smysl.
Těžko kritizovat Sáčka, když hrál pod 17. trenéry...
To není řadová číslovka, to říká Bárta!
Mně se moc líbil za Kotala na pozici stopera.
Aby ne, když není konkurence co se na tebe tlačí a máš jistotu, tak dříve či později k tomu sklouzne každý. A někdo prostě nezvládne udržet formu a i potřebuje občas posedět na lavičce. Zase chyba vedení, že to nechalo takto dojít.
Rosický má za sebou 7 přestupních období a ta jeho bilance je tristní.
Kdybych to vzal jako ve škole, tak přestup na:
1: Hancko
2: Dmk, Krejčí ml, Čvančara, Pešek, Haraslín
3: Hojer, Minčev, Kozák, Panák, Hašek
4: Souček, Vindheim, Holec, Ćelůstka
5: Hanousek, Pavelka, Krejčí st., Polidar, Trávník, Lishka, Grajciar,
kluky v béčku nehodnotím. Pro mě tristní vysvědčení.
Vem si nejúspěšnější trenéry Sparty v samostatné lize a těch nepovedených přestupů má každý mnohem víc.
Navíc i ti nejhorší tebou zmínění odehráli celkem dost utkání. (Dříve byly i přestupy, kdy daný hráč si nezahrál vůbec nebo naprosto minimálně - Limberský, Kudela, Kopic, Petržela ze známých tváří)
Já beru teď Rosického působení. Když nastupoval tak povídal, jak se musí koukat do zahraničí, na co si tu hrajeme atd. a výsledek úplně opačný. Náš údajný skauting nefunkční a nebo nevyužitý. Hlavně spousta přestupáků prospaných. Pořád dokola stejná pohádka, jak je kádr kvalitní a jak se ten a ten vrátí po zranění. Pořád se na něco čeká, místo toho aby se konalo. V zimě byla šance znejistit Plzeň a Slávii, posílit a zabojovat. Nic se neudělalo.
Ještě dodám, že je normální že přestup nevyjde, ale není normální, že se tu ten hráč pak drží x let a čeká se jestli náhodou nezahraje dobře půl roku.
Drží se x let, protože tady má smlouvu na x let a nikdo ho nechce kvůli jeho platu. Zároveň ho nemůžeš odstřelit, jelikož pak na tebe pošle UEFA, jako se nám už stalo.
1) Je otázka jak moc špatně jsme na tom byli finančně a jak UEFA v rámci Financial Fair Play jednala se Spartou
2) Na začátku jeho angažmá byla Sparta jen soubor individualit, příchody a zabudování Krejčího, Hancka možná Pavelky působíme jako tým.
3) Kvalitativně to je nedostatečné, souhlasím, ale posun dopředu tam je.
4) Příchody jsou spíše do kvality, než do kvantity (Pešek, Haraslín, Čvančara); Souhlasím, že některé posty byly podceněny.
Ad. 2 a Ad. 4) Tím, že se podařilo vytvořit opětovně tým, mělo přijít jak doplnění kádru, ale také to chtělo vyšperkovat nějakým jiným typem hráče (Afričané obecně cizinci s jinou mentalitou), ala k tomu bohužel nedošlo.
Kopic???
1. Hancko, Krejčí Mladší
2. DMK, Pešek, Haraslín, Panák, Kozák, Hojer
3. Čvančara, Čelůstka, Pavelka, Vindheim
4. Minčev (zatím), Holec, Hanousek, Polidar, Trávník
5. Hašek, Souček, Lishka, Grajciar, Hašek
Chtěl jsem to podle hodnocení rozepsat jako ty, ale nemá to cenu.
Mám to stejně, jen Krejčí u mě za 1 a Kozák za 4.
Horší je, že se teď už tak nějak stalo standardem, že se přestupák prostě prospí a tak je ten tým zakonzervován v současné (ne)kvalitě.
Prectl jsem si plno reakci ruznych “expertu” a kdyz s mnohym z toho souhlasim, tak mne docela udivuje, ze nikdo neni konkretni. Pritom jsou to lidi, kteri maji moznosti jak si informace obstarat.
Dozvidame se tedy, ze ve vedeni Sparty je neco spatne a ze se to musi delat uplne jinak. Sem tam nekdo zmini kamarady majitele, Svobodu a spoll., nejasne kompetence atd. Jake nejasne kompetence? Za sportovni stranku je odpovedny sportovni reditel. Pokud mu nekdo do toho nepatricne zasahuje, nebo mu nedava dostatecne podminky, aby mohl dosahnout cilu, tak ma bud vystoupit nebo skoncit. Nic takoveho se nestalo. Odpovednym je tedy jednoznacne TR.
Pokud ma nekdo konkretni informace, jak se Cupr se Svobodou nebo sam Kretinsky podili na tom, ze hraci nechteji behat, at to do nejakeho clanku napise.
Jen aby bylo jasne, vubec je nehajim, ale tohle letite zaklinadlo, ze problem je v kancelarich na Letne je proste bez potrebnych detailu neco, cim si novinari a experti pomuzou, kdyz nevi co rict.
Já si myslím, že většina to prostě nechce říct na plnou pusu, prostě má Rosický pořád punc výjimečnosti. Bohužel, geniální hráč neznamená solidní sportovní ředitel.
Tomáše Rosického od doby, kdy převzal plnou odpovědnost za sportovní řízení, podle stránek Sparty 17.12.2018.
F. Panák, M. Hašek, DMK, Dočkal, Hanousek, Polidar,F. Souček, Hancko, Vindheim, Kozák, Krejčí ml., Trávník, Lischka, Grajciar (host), Holec, Minčev, Krejčí st., Čelůstka, Pavelka, Højer, Pešek, Haraslín, Večerka, Goljan, Čvančara.
Bez nějaké jizlivosti, opravdu mě zajímá pohled sparťanů. Kolik v tom výčtu osobně vidíte opravdu úspěšných transferů?
2 super trefy (Hancko a Krejčí). Zbytek průměr nebo bída.
Každý má svůj příběh, některé teda ani neznám (nebyli pro B-tým?), ale za mě tak 60:40 úspěšný neúspěšný.
Já tam vidím tři majstrštyky a 8-9 přestupů, které se pohybují někde na škále mezi dobrým přestupem a ”to svoje si tady odehrál”.
no žádná zázračná úspěšnost to není, otázka je, co jde Rosovi hůř, jestli příchody hráčské nebo trenérské :)
Já napíšu s kým se dokážu srovnat: DMK, Hancko, Krejčí ml., Hojer, Pešek, Haraslín, Čvančara.
Ale...
Krejčí ml.-pomalej
Hojer -často zraněnej
Pešek -bez formy, nevím jestli se mu vrátí
DMK -také často zraněnej
Čvančara -zatím nevím, spaluje dost tutovek
Haraslín a Hancko za mě ok.
Takže 15:85 tristní vysvědčení pro bratry Rosické.
Taky se dostávám někam na čísla 20:80.
A co je vůbec nejhorší - opravdu si nemyslím, že se to teď najednou zlomí a od léta Tomáš začne dělat třeba 80:20 přestupy úspěšné.
Zkušenost nám bohužel ukazuje jinak.
Já mu nevěřím, bohužel, moji podporu nemá a mít už asi nebude, to by se muselo něco hodně změnit. Já vím, největší škodná je brněnskej autista, ale tak pod ním nemá dělat, říct natvrdo co si myslí a hodit mu do toho vidle. Leč nic takového u něj nevidím a neslyším, navíc zaměstná bráchu, ty voe to je nonsens jako prase.
Ano, proto vidim ten největší problém v tom, že Sparta si doposud evidentně nepřiznala, že ten kádr je špatně sestavený a na víc než třetí místo nemá. Vyhazovem trenéra Sparta říká: ”Kádr je na titul, ale není s ním dostatečně kvalitně pracováno”.
Sám Rosický přitom říkal, že prací trenéra je identifikovat slabá místa a prací SŘ je pro ně vybrat a přivést hráče.
Majoritní problém ale není příprava, ale právě to tristní složení kádru. A tam má odpovědnost Rosický.
To máš možná pravdu, ale přesto, mě se nelíbil ani Vrba a jsem rád, že šel. Ale zase ho sem vybral SŘ, takže zase končíme u něj. Já jsem pro trenéra z ciziny. A Finský trenér u hokejek mi říká, že to může jít, jen to chce mít odvahu, odbornost a získat si kabinu.
jedno je jaké hráče přivedeš a druhé je jak pak s nimi funguješ. Mě by zajímalo, proč u nás prakticky nikdo neudrží formu a trvale se nezlepšuje. Je to tím, že takové hráče kupujeme nebo tím, jak to u nás v klubu funguje po stránce tréninku a přípravy? Zrovna u těch křídel DMK, Pešek, Haraslín je to krásně vidět, jak je jejich forma a výkony na vlnách.
Jo, je to ve vlnách, ale proč to tak je u nás a jinde si v pohodě hráči formu udrží, to já fakt nevím a nechápu. Rozhodně, když už čistíme hráčský kádr, měli bychom vyměnit i kondiční trenéry, ale zase, těžko vyhodíš kamaráda s Arsenalu, že jo?
Další Rosického nonsens.
Hele k Hojerovi, nez prisel k nam, tak vubec zranenej nebyl...
Kdyby vybíral kdokoli z tohohle fóra, horší procentuální úspěšnost by neměl, tím jsem si jist.
No, ale to je fakt strašný, z 25 hráčů jsem s bídou vybral 6 a jíní ještě méně...
Hancko-Krejčí ml - skvělý nákup
Haraslín-Pešek-Kozák-Čvančara - velký dopad na hru Sparty, velmi dobrý nákup
DMK, Hojer, Panák, Dočkal - přes výhrady k nim, všichni Spartě pomohli - dobrý nákup
M. Hašek, Souček, Vindheim, Čelůstka, Minčev - určitě se od všech čekalo víc, ale jejich příchod v té době měl smysl a ikdyž se čekalo víc, Spartě pomohli - slušný nákup
Hanousek, Polidar, Holec, Pavelka, Trávník, Lischka, - první tři na Spartu nikdy neměli a jejich příchod nedával smysl, Pavelka, Trávník, Lischka hráli špatně - špatný nákup
Grajciar, Krejčí st. - totální úlet.
(Goljana a Večerku nehodnotím)
---
Dle mého příchod Hanouska, Polidara, Holce a Grajciara nedával ani trochu smysl - ti hráči prostě na Spartu neměli.
Hašek se jeví dnes tragicky, ale zrovna dynamický záložník nám tehdy chyběl a jeho příchod dával smysl
Jsme si tak nějak koukali přes rameno?
Jo trochu, já Lischku nehodnotím špatně - navíc mediálně to Spartě pomohlo také.
Lischka na Spartu měl, ale objevil se tu v době společně s Hanckem a ten je o level výš.
Hašek byl naprosto skvělej přestup, co se týká poměru cena : kvalita. To může hodnotit negativně jen úplnej pacient.
Těžko nebrat v úvahu ten jeho konec, ale v tom asi těžko hledat vinu TR
No dyť ty taky si úplnej pacient, Haška tady nikdo nehodnotil?? Takže pacient se zastává pacienta, tak to má být.
Zaprvý já jsem nenarážel na nikoho konkrétního ty jantare. A za druhý tady je několik lidí, kteří jsou tak zaslepení svým hejtem vůči Rosickému, že vidí 3 dobrý přestupy za celou dobu a Haška mezi nima nemá vůbec nikdo, až kolegové tady dole, takže ta pointa pořád platí.
Házet jen do dvou pytlů úspěšní a neúspěšní mi přijde jako hloupost, hranice může být chápána různě. Zkusím to jako ve škole.
1 LK37
2 Hancko Haraslín Pešek Čvančara Hašek (konec nehodnotím) Panák (bezprecedentní zkurvení jeho nohy nepochopitelným způsobem není ani jeho ani Rosického chyba)
3 DMK, Vindheim, Kozák, Hojer, Holec (pokud jako backup gk), Minčev, Pavelka (první sezona 2, druhá 4)
4 Dočkal, Souček, Hanousek, Trávník, Čelůstka, Polidar
5 Krejčí, Lischka, Graiciar
Večerku, Goljana, Nalezinka a spol nehodnotím.
Teď jak to číst.
1 - Top poměr výkon cena, překonání výkonnostních očekávání. Bohužel jediný hráč. Najít někoho takového je pro nás raritou, ale třeba těm kreténům za tratí se to daří velmi často.
2 - Dobrý, ale něco tomu chybí. Haraslín nebo Čvančara se mohou zařadit mezi jedničkáře. Hancko až podle toho, jestli a kolik na něm vyděláme.
3 - Obvykle bychom našli lépe. Buď za stejné peníze prospěšnější, nebo stejně prospěšné za méně peněz. Eventuálně mladší ”skryté poklady”.
4 - Až na Trávníka, který byl neočekávaný provar, relativně nelogické návraty, přestupy. Dočkal teoreticky nahrazoval tandem Krysa-Debil, což je veskrze debilně krysí rozhodnutí, Čelůstku jsme vyloženě zaopatřili na stáří. Souček/Polidar nebyli ani mezi top dorostenci ročníku, dvakrát se ukopli v Opavě/Příbrami a bum sem s nimi. Hany bez komentáře, on vlastně aji splnil to, na co měl...
5 - Totální průsery, za které by měl někdo mít hmotnou zodpovědnost a cálovat to ze svý kapsy.
Nejlepší a nejhorší přestup Rosického éry symbolicky nese jméno Ladislav Krejčí.
To je velmi střízlivý zhodnocení, se kterým se názorově rozcházím jen v detailech. Díky.
Říkám si, že Trávníka bych zařadil spíš mezi trojkaře (výkony mizerný, ale ten přestup dával smysl, Jílek ho chtěl a dříve ho hodně kladně hodnotil), ale na druhou stranu pokud u Čvančary a Haška vyzdvihuju i byznysovou stránku věci, tak bych to měl opačným způsobem udělat i u Trávníka a tím by mi taky spadnul do 4ky. V tom případě ale i Minčev jasná 4.
ale tady to vystihl přesně. Souhlas.
https://www.sport.cz/clanek/nazory-komentare-csaplaruv-glosar-jestli-se-lidem-co-spravuji-spartu-neco-povedlo-tak-to-ze-z-ni-udelali-partu-praha-3343639#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=sport.sznhp.box&dop_req_id=aFikIk30iZm-202205100955&dop_id=3343639&source=hp&seq_no=2&utm_campaign=abtest196_discussion_timeline_varA&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
Csaplár to vždycky vystihne přesně, praxe už pokulhává.
No je zajímavé, že Sparta v devadesátých letech měla nejlepší období v historii (novodobé) a přitom se ta doba vyloženě nesla v duchu party Praha, mezi kterou se dostat bylo často nemožné, takový Honza Koller by mohl vyprávět... Ale samozřejmě i s tímhle názorem Csaplara se dá víceméně ztotožnit. Nejsmutnější je ta ztráta pozic v zákulisí fotbalu, že je někdo kamarád by mu nemělo bránit být tvrdý a získat si vliv, kór když má za sebou takovou financí sílu. Ten ale bohužel už roky nemáme, a to soustavnou činností naše nejvyššího managementu.
Snad ne
Jo jeho kamarády Siegla, Vízka a Klusacka. Novým trenérem bude Guelor Kanga. Požár se vrací z Brna a záštiti ho licenci. Asistent Costik.
Ivan Hašek může být velký úspěch nebo velký průser.
Nikdo neví.
Já preferuji Holoubka.
Jak tu opakovaně píšu, že zahraniční trenér a pokus s AS měl v ten rok smysl (titul znamenal LM a postupné budování by titul hned nepřineslo), tak v tuto chvíli je zahraniční trenér dle mého nesmysl.
Šílená píčovina, ale naprosto šílená.
Jasně trenér, co 20 let neměl úspěch je teď ideální volba.
Me by zajimalo jestli ma aspon nejaky kontakty, jestli by nebyl zajimavejsi na pozici sportovniho reditele.
Jaký styl fotbalu hrají týmy pod I Haškem?
Arabský. Co jsem si vzal z rozhovorů s ním z minulých let, tak se snaží, aby hráči dodržovali nějaké základy a zároveň je moc nesvazoval/nedusil, což nemají rádi.
Řekl bych tedy, že nepřeveditelná zkušenost a je tedy úplná neznámá, s čím by vyrukoval u nás.
Stejnou taktiku ma Misa Bilek. Vzadu poctive, dopredu nejake zaklady, vypichnout par jednoduchych nastroju sitych na miru top hracum, a zbytek volna ruka.
Nema cenu pokouset se v aktualnim marasmu o nejakou kopii Pepka, Kloppka a dalsich, leda ze by nekdo oficialne odpiskal minimalne jednu sezonu - ale to se urcite nestane.
Vizek by mel zdroj pro sve vylevy a ti ostatni by mu chteli delat asistenta
Bral bych ho hned. Ale radši na místo SŘ, nebo by mohl být aspoň parťák TR, pokud ten se sám nevyhodí. Jako trenéra jedině pokud padne ten údajný z Německa. Zrovna odsud bych se toho nebál, jeden už tady byl a Spartu dost pozvedl (kdo pamatuje.........). Jestli trenéra ze zahraničí, tak z Německa.
Bořku, díky za všechno, co si pro Spartu udělal. Škoda jen že to druhé období už nebylo takové jako to první. Ta jízda v sezoně 2013/2014 je nezapomenutelná.
Bořek, velké díky,pan fotbalista.
+1
Poslední dva roky nebyly vina Dočkala a jeho výkonů, které už prostě po tom zranění a s věkem byly jaké byly, ale těch, kdo ho vedli, do jakých zápasů ho nesmyslně od začátku stavěli a co čekali, že na hřišti předvede. Škoda, že neměl poslední roky trenéra, který by využil jeho předností v zápasech, kde byl platný, místo aby ho cpal do základu na Slavii nebo v Plzni, apod... V jeho případě doufám, že v budoucnu jeho kroky budou směřovat zpět na Spartu, moc inteligentnějších hráčů za nás v historii nehrálo.
Sparta v každém případě měla udělat BD odpovídající nabídku, bohužel i toto ukazuje jak je Sparta řízená a v jakém je stavu.
Samozřejmě, že nemá cenu vinit Dočkala za to, že z něj zoufalci z vedení udělali nejlépe placeného hráče ligy. Byl by blázen, kdyby to nepřijal. On hlavně vůbec neměl přijít, ještě navíc v podstatě výměnou za Stancia. Ale ten, kdo ho přivedl, by měl nést osobní zodpovědnost. Shodou okolností je to stejná osoba, pod kterou se tu za 3 a půl roku jeho působení vyměnilo 6 trenérů.
Jop, to byl vskutku mistrný tah.
Pochybuji, že by nabídku dělat něco ve Spartě vzal, podle mě to nemá zapotřebí. Dočkal je inteligentní člověk, který se bude snažit dál investovat do nějakýho rozumnýho projektu. Ne se zaobírat nějakým béčkem nebo tak něco a přidělávat si akorát starosti, podle mě je rád, že z toho kolotoče včas vypadl. Myslím, že to někde i říkal.
Zase bych to s jeho intelektem nepřeháněl. Se to u něj trošku přeceňuje.
On se také výrazně podílel na tom, kde Sparta je.
Dočkal je bezpochyby jeden z těch inteligentnějších fotbalistů, o tom se snad vůbec nemusíme bavit.
Což neznamená, že to je vlastnost, která se u něj musí neustále vypichovat a vyzdvihovat, a vše co dělá nebo bude dělat, nemusí mít přívlastek inteligentní. Tolik toho zase nepředvedl.
Tolik podobných komentářů jsem neviděl ani u Čecha, který by si to zasloužil spíše.
+1
Jo, pravda, já to taky s tím jeho intelektem přehánět nechci a samozřejmě, že za to jak Sparta dnes vypadá může i on. Jen jsem to glosoval, že si myslím, že k nám nic dělat nepůjde. Dokonce zajdu tak daleko, že bych to ani nechtěl, protože dle mého se ve Spartě musí začít s čistým stolem bez těchto dinosaurů. Nic proti němu nemám, ale stačilo... chce to vyvětrat a čerstvý vzduch. A ať po něm kapitánskou pásku vezme někdo mladý, kdo bude mít aspoň trochu autoritu.
Můžeš mi vyjmenovat těch šest trenérů, které ta osoba, na kterou míříš, jako SŘ od 17.12.2018, odkdy je SŘ, vybral? Rád bych se vzdělal, díky.
Resp. jmenoval, vybral je zavádějící slovo.
Ščasný, Hapal, Jílek, Kotal, Vrba, Horňák? Jen tak z hlavy
https://sparta.cz/cs/historie/zajimavosti/treneri
SŘ je od 17.12.2018, Ščasný se jako předešlý SŘ jmenoval sám, Hapal je omyl a Horňák, co má dovést teď tři zápasy jako jmenovaný trenér? Dobrý no
Rosický Ščasného potvrdil ve funkci. Horňák to povede jako záskok už podruhé ;)
No bylo by dobrý, kdyby se SŘ jmenoval trenérem a nový SŘ by ho den po nástupu odvolal, to bychom byly v rubrice kuriozit světových deníků hodně dlouho
Šest nebo tři, to je to stejný Potejtou - potátou
Tak pardon, za tragédii s Hapalem nemůže on :)
Klasický nepravdivý příspěvek kolegy výš, 27 trenérů přivedl tvl... A jako počítat Ščasného, co se jmenoval sám a teď trenéra béčka, co dovede konec tři zápasy a konec sezóny, kdy vlastně o nic nejde, je taky fajn
Ščasný byl trenérem od července po Hapalovi a byl zároveň i SŘ, Rosický ho v lednu po svém nástupu potvrdil ve funkci, aby ho následně v dubnu odvolal
No tak tím spíš ho nejmenoval, jenom nastoupil a hned po nástupu neodvolal trenéra, ale pokračoval s tím, co už trénoval. Faktem je, že hlavní trenéry Rosický jmenoval a přivedl tři, ne šest. Ščasný ani Horňák nebyli Rosickým nikdy jmenování jako hlavní trenéři A-týmu, jednoho ”zdědil” a druhý byl trenér béčka na záskok.
Ščasný, Horňák, Jílek, Kotal, Vrba, Horňák. Přesně v tomto pořadí. Samozřejmě zatím nepíšu sedmého trenéra, protože ještě nebyl jmenován.
Boha Horňák nikdy nejmenoval hlavním trenérem Sparty, to že dovede tři zápasy a postaví sestavu jako trenér béčka z něho nedělá trenéra áčka, to pak jo když to takhle počítáš A Ščasného nejmenoval, neb před tím, než se stal ZŠ trenérem, nebyl SŘ. Nesedí ti to, ale rozumím, větší číslo je větší kopnutí.
Nevím, jak dobře umíš číst, nicméně v žádném svém příspěvku jsem nenapsal ani slovo o tom, že byl Ščasný Rosickým jmenován.
Jinak to, že tu Rosický nechal Ščasného škodit dál, rozhodně nemůže sloužit k jeho obhajobě, ale naopak k obžalobě.
Běž si dát studenej obklad na hlavu a příště už v 9 ráno nechlastej, to se nehodí.
Co to meleš?
Myslím, že dle Tvých reakcí a toho, že máš asi opravdu problém chápat psaný text, bych ten obklad doporučoval spíše Tobě. Dnes už snad musí být každému jasné, že ač byl TR výjimečný fotbalista, tak kvalitní sportovní ředitel a ani jiný manažer z něho nikdy prostě nebude. A čím dříve si to uvědomí především on sám, tím lépe pro Spartu !!
Já o Rosovi nic jiného ani netvrdím, tak možná s tréninkem chápání psaného textu začni spíše u sebe, než ho začneš doporučovat ostatním. Resp. se možná tolik nesnaž číst mezi řádky - ne vždy mezi nimi něco k přečtení je.
Letos bude mít titul Plzeň, protože jak Sparta, tak Slavia jim to svými kopanci dovolila.
Je geniální si pozvat opory Hradce na domácí zápas a tím, do té doby v pohodě hrající HK totálně rozhádat. Gratulace, to vymyslel geniální stratég.
https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2021-22/413670/m
ejdr-a-vlkanova-do-slavie-hradec-kvuli-navsteve-edenu-zrusil-schuzku.html
Na e-Spartě byla zavedená nová forma registrace do diskuse. Co si o této změně myslíte?
Celkem hlasovalo:
17553 lidí.