Nepřijde Vám takový krok vedení typický pro PR manažera?
Dle mého Kotalíkova práce.
Obrovská mediální kampaň, že k nám půjde bývalý italský reprezentant. Ano povědomí o Spartě se možná zvýší v Itálii a dá se očekávat, že i největší sportovní deníky v Itálii oznámí, že tento bývalý reprezentant bude trénovat hostoricky největší klub v ČR. Zmíní také, že jeho matka je Češka.
Ale jaký bude skutečný důvod. Umlčí se na chvíli kritiky, kteří vidí hlavně chyby u vedení, tlak médií přejde na trenéra a po půlroce/roce kdy ho vyhodí, tak řeknou, že si nezvykl na specifické české prostředí.
Hlavním důvodem je to, že jako cizinec si sice přivede asi své asistenty, ale do managementu mluvit moc nebude.
Bohužel pro nás to bude znamenat, že hlavní problém klubu - špatné vedení, se zase začne řešit až po jeho vyhazovu.
Neblázni, to je jenom trik vedení, že se něco dělá. Nic nedělají, nikdo z ciziny nepřijde, neblázněte. Zalepí se pusa kotelníkům, aby se neřvalo s Plzní. K nám v létě přijde Chovanec, nebo Bílek. Vidíš to na Kadlecovi, oni si fakt myslí, že je mají všichni rádi a že hrají dobře.....
Sem zkopíruju to, co jsem teď před chvílí psal níž.
Na tom seznamu se na 1000000% objevil z toho důvodu, že je napůl Čech a bydlí v Praze. To je evidentní a přesně by to odpovídalo úrovni našeho vedení.
Z toho čiší bezradnost. Všechny naše žetony jsme vsadili na Vrbu a když to nevyjde, tak to budeme lepit nějakýma nulama z Itálie/Německa, který nám dohodí agenti. Takže nám bude na lavičce sedět trenérská obdoba Vatalejua.
Co si budeme povídat, když Panuccimu zaplatí lítačku, tak to vyjde levněji, než tady zahraničnímu kouči pomáhat s bydlením.
Nicméně Sparta bezradná není, když má Radu...
Kdo vůbec Lafatu trénoval ve Škodě Xanthi? Myslím, že mám pro Mádla tip na dalšího z kandidátů na Radovo místo...
Přesně to mě napadlo taky. Velkolepý příchod zahraničního trenéra. Na oko těžká jednání s cizincem, ve skutečnosti kafíčko někde na Malý Straně. A když to nevyjde s nim, tak dotáhnou jinou zahraniční ”hvězdu”. Bohužel nevěřim našemu vedení, že by vybrali nějakou rozumnou variantu...
Jedna poznámka ke Kadlecovi. Jestli hráč ve Spartě chápe pískání a negativní projevy vůči jeho osobě jako závist fanoušků, tak za prvé si asi dělá prdel a za druhé by do té prdele (Slovácka) měl jít. Není jiná možnost.
Tohle řekl v tom rozhovoru?
On odpověděl redaktorovi na otázku, zda to pískání a nadávky hráčům není neúcta: ”Může být. Nebo závist? Těžko hodnotit.”
Takže on hraje parádně, klepe na dveře repre, ale fanoušci na něho pískají kvůli závisti a nevyjadřují mu dostatek úcty, pěkný
Jinak opět rozhovor, který všechno akorát zhorší. Zřejmě sami hráči nejsou dostatečně konfrontováni s tím, co si o nich spousta fanoušků v současnosti myslí...
nechcete sem ten rozhovor někdo dát? Já si ten plátek zásadně nekupuju, páč to nechci podporovat, ale tohle bych si přečet :D
Jsou úplně mimo realitu. Tenhle rozhovor prostě ukázal, že pokud nedojde k čistce, tak je jedno, kdo to povede...
Jo, jenom, oháněl se tam Německem, jak tam na ně nepískali, tak jen pro obrázek video z podobně vyspělé fotbalové země - fanoušci Arsenalu, jehož výkonnostní situace se dá trochu srovnat se Spartou, a jejich milý, přívětivý a povzbující pokřik na hráče:
https://youtu.be/6vzfJqW6iuU
Podle toho rozhovoru to vypadá, že vedeme ligu o 10 bodů a když se nepovede 1 zápas, nebo se nehraje hezky, tak je fanoušci vypískají
přesně, tohle mě dostává, jak si hráči stěžují, že jim čeští fanoušci ubližují tim pískotem. Jako samozřejmě jim to asi nepřidá, ale jde mi o to, že to neni žádný český specifikum Sleduju hodně zápasů v Evropě a situace jako s Bellerinem nejsou ojedinělé. Pískot/pokřiky na hráče jsem letos zažil třeba na Bayernu v úvodu sezony, Interu, AC, Laziu(s AC Milán), Barce, Realu a v průměrnějších ligách, slyšel jsem pískot i během zápasu NHL, třeba fans Floridy vyhazují i GM. Prostě fanoušci(hlavně těch lepších celků) mají očekávání všude na světě.
Situace kolem Sparty mi nepřijde nijak extrémní, píská se, ale je to naprosto minimálně, stejně jako ”bojujte za Spartu”.
V zahraničí je ještě vyšší tlak, protože je tam konkurence od hráčů, takže hráč se musí strachovat i o to, jestli příští zápas bude vůbec v základu
Hlavně mě napadá spousta věcí a povolání v životě, kdy člověk dělá pod velkým tlakem a to nemluvím jen o povoláních, kdy se ti nepovede nahrát a slyšíš pískot stovek, tisíců lidí, ale o takových, kdy něco posereš a můžeš zabít člověka
Na Ronalda teď v úterý před zápasem pískali, šel a dal hattrick Bayernu. To je adekvátní reakce, ne brečení do novin. ;o))
Hlavně je to i v jinejch sportech, i v těch individuálních. Sice se říká, že ty jsou lepší, jenže když se třeba člověk podívá na tenisty, tak je mi jich kolikrát líto. Když prohrajou, tak je to hned sprška nadávek, že jim to nejde a sázkaři hned zápas mají za prodaný, kolikrát od prohrávajících schytají řadu nadávek a výhružek na sociálních sítích. Přitom si asi málokdo dokáže představit, jaký je to hrát denně, vyhrát třeba turnaj a hned letět na novej a tam když v prvním/druhým kole padneš z únavy, tak tě pak ještě čekají podobné skvosty.
stížnosti, kritiku, nadávky nebo urážky poslouchají i borci v nižších soutěžích, kteří to hrají zadarmo a taky to musí skousnout. S tímhle brečením ať jdou naši borci někam. Jestli se jim to nelíbí, tak ať seknou s fotbalem a jdou třeba makat někam do fabriky
Přesně tak. Totální alibismus a snaha hodit svoje chyby na fanoušky.
Já teda jako kluk ten tlak, hlavně od trenérů nesnášel a taky jsem se na fotbal nakonec vysral, protože mě to mrdalo víc, než mě to bavilo a to jsem byl celkem šikovnej žáložník. Rozumim tomu, že to někdo špatně chroupe, já se taky v těch chvílích začal spíš na hřišti schovávat, ale od toho jsou to právě profíci no, prostě na tenhle level jestli neschroupeš ten tlak, tak běž do hajzlu, mě se taky nikdo neptá tsyvoe jestli nepotřebuju náhodou klid a obstřik na pazouru z toho věčnýho klikání po nocích neasi, odevzdávka je v pondělí, no tak prostě v neděli makáš do tří do rána a nepíšeš klientovi, že tě dostává pod tlak páč ti závidí tu práci
mě to vždycky pomáhalo, až snad na 2 trenéry, kteří mě vedli mi žádný nevadil i když někteří dost řvali. Ale přesto jsem i u těch dvou držel hubu a makal. Mě se naopak pod tlakem vždy pracovalo nejlépe. A to platilo i ve fotbale a v práci snad ještě dvojnásobně. Když prostě mám práci tak makám klidně do noci, jsem za to placen, šéf mi dává volnou ruku, tak mu musím odvést co nejlepší práci.
V práci mi to taky vyhovuje, ikdyž já zaměstnávám sám sebe, takže tam ten tlak spíš dělaj termíni, asi to souvisí s věkem, jako dítěti mi nikdo nic nevysvětlil, když jsem udělal chybu dostal sem kartáč jak hovado a nazdar, nechápal jsem proč, když ještě v mladších žácích přijela na turnaj Příbram, nebo Slavia, tak jsme vůbec nechápali jak je možný, že ti trenéři neřvou, ale vysětlujou jim to a ještě k tomu ani nejsou ožralí (Pak nám dal Marek Suchý z pozice stopera tři góly po sólu přes celý hřiště:)) Ale tak to má prostě každej jiný, ale taky proto ze mě profík neni žejo, byť fotbalový předpoklady jsem pro to určitě měl, nikdy by mě nenapadlo si na něco takovýho stěžovat, je to prostě součást toho vysněnýho fotbalovýho džobu a hráči, jako je Kadlec měli třicet let si na to zvyknout, ostatně je to profese, kde v podstatě žádný jiný neduhy vůbec nejsou, dreamjob neasi :)
já v mládežnických kategoriích měl dobrý trenéry. Stěma dvěma co jsme si nesedli jsem se potkal až v dospělém fotbale. Tam to člověk už kousne dobře, zatne zuby a ukáže tomu trenérovi, že lepší varianta pro něho neexistuje. Já spíš vždy těžil z nějaké bojovnosti na hranici sebezničení, důrazu v osobních soubojích, přehledu a přesné rozehrávky. Nikdy jsem nebyl velký technik, s nějakou vysokou rychlostí. Spíše jsem si vždy musel vše vydřít a to i v osobním životě. Kolem mě hrálo spousta talentů, ale zase jim chyběla píle. Vysněná práce neexistuje, všude se musí makat a zvlášt když děláš na sebe. Ale to si dneska lidé neumějí představit co to znamená si na sebe vydělat. Bohužel. Je jen dobrá práce, co tě občas sere a pak práce co tě jen sere
U hráčů naprosto chybí sebereflexe.Nyní jsou v té
”těžké” situaci,kdy jim lidi křivdí.Hrají přeci
na hranici svých možností.
Proč ti hráči na rozhovory nedostávají mediální průpravu?
Uplně v tom je vidět, jak sem je šel kariéru dohrát....žádná ambice. Jen on je za chudáčka ach jo.
M.Kadlecovi se prostě tahle sezona nepodařila, ale zaujalo mě, že docela vychválil Radu. Jeho tréninky jsou prý pestré, trénuje kombinaci, střelbu a s hráči intenzivně komunikuje. Jinými slovy zezacatku jara tomu tak asi nebylo, a je fakt, že např střelba ze střední vzdálenosti chybí dlouhodobě, ale to už je trend podle mě od Lavičky, kdy se vše dohrávalo až do kuchyně. Jestli to Rada dokáže změnit, tak jen dobře.
No spíš se jinými slovy vůbec netrénuje žádná taktika, ale přihráváme si, jakoby ti hráči snad potřebovali ve svym věku pilovat tsyve techniku...je mi naprosto jasný, že se těmhle starejm psům prostě nechtěj dělat cvičení na repressing a jet to naplný koule...komu by se chtělo žejo :/
Oni žijou úplně v jiný realitě. Navíc nemají moc vysoký IQ tak nemůžeš očekávat nějakou reflexi. Pro ně jsme závistivci, zakomplexovaný nuly, co nic nedokázal a co můžou sledovat fotbalové božstvo. Je to arogantní floutek, stačí vzpomenout jeho reakce na to, že ho Krkovička nepostavil na Euru ani jednou.
Ber to tak, že má smlouvu už jennom na rok - tu chce pochopitelně dodržet. A v jiném rozhovoru Rada říkal, že je potřeba v kádru udělat řez - posílit. Tak snad to ví i Kotalík a hledají hráče.
on v rozhovoru mluví o 2 letech, takže do 30.6. 18 nebo 19?
Podepsal v létě na 3 roky, takže do 30.6.2019. A nikam se nežene (jeho slova).
ty vole, takže vážně ještě 2 roky od léta
Pánové já Vám to říkal. My tu čistíme kádr a vyhazujeme o sto šest, ale všechno bude jinak. Půjdou především Ti kterým končí smlouva. Jelikož většina hráčů ve Spartě pochopitelně upřednostňuje delší smlouvy, tak ta čistka asi nebude tak razantní jak si představujete.
Tahle informace mě dosti zklamala - že chce smlouvu dodržet, resp. že ji určitě dodrží.
Nebuď na MiKu tak přísný. Já se mu vlastně nedivím. Má bezesporu plat odpovídající své reprezentační a bundesligové minulosti, vedle toho nulovou zodpovědnost za plnění výsledků a v neposlední řadě možnost si s radou starších dosazovat/odvolávat nadřízeného podle chuti. Tak co mu tu vlastně chybí? Hezký dva roky do důchodu, ne?
Nechte M.Kadlece a Váchu už na pokoji. Hrají stejný kulový jako asi deset dalších (jmenovat je zbytečno). Kdo mi nevěří, tak ať si přečte statistiky z minulého zápasu v Jihlavě. Dnešní Sport asi strana 4 nebo 5.
https://sport.aktualne.cz/fotbal/ceska-liga/sparta-vyjednava-s-koucem-panuccim-n
ekdejsi-hvezda-milana-ci/r~70e92b5e267b11e7a4bd0025900fea04/
slušný
To domlouvá Vozábal, ne? Věčný asistent, jehož výhodou je, že bydlí v Praze. Z toho úplně čiší ta bezradnost.
Učil se od Capella a jako hráč ve velkých klubech určitě nasbíral hodně poznatků pro karieru trenéra.
Bohužel za sebou nemá prakticky žádnou karieru jako hlavní trenér. Ale když už zahraničního trenéra tak proč ne někoho kdo jako hráč něco dokázal a mohl se učit od velkých trenéru.
Takže za mě ano
Lol, vždyť ho druholigové Livorno DVAKRÁT za jednu sezónu vyhodilo. Totální trenérský nýmand, který těží ze svého jména.
Za jeden rok. Pardon. Nemluvě o tom, že za tři měsíce po svém nástupu vyhrál dva zápasy....
Takhle to nejde hodnotit, taky záleží co tam měl za hráče a jak byl na tom tým. S Livornem by asi spousta i světových trenérů neudělala zázraky. Žádný trenér není všeuměl s každým týmem.
No Livorno je takové Palermo v blěděmodrém, od odchodu Nicoly (myslím v roce 2014?) se tam protočilo snad 15 trenérů, a nedivil bych se, kdyby z nich Panucci vydržel nejdéle...
Zase trenérský nýmand - já se ho nechci zastávat, nemám o něm žádné informace, krom toho že s Capellem byl v Rusku a pak trénoval krátce Ternano a Livorno - ale když to přeženu, tak Holoubek měl těch zkušeností ještě méně. ;)
Já upřímně ani neočekávám, že by sem z ciziny šel nějaký zkušenostmi ošlehaný, slavný trenér, a pokud to někdo očekává, tak je hodně naivní. Mně spíš mi jde o to, jakou má ten trenér vizi, plány atd., ale to jde ruku v ruce s vizí a plány Sparty, pokud tedy nějaké jsou, a to jsme zase u toho, že imho dokud tu bude tohle vedení, tak je jedno, jestli to povede Rada, Holoubek, Panucci nebo Allegri, protože ti idé ve vedení nemají žádný plán a vizi...
Hele, tak on měl v Livornu průměr bodů na zápas 1,31 a pak dokonce 1,0. Vzhledem k tomu, že na slušný umístění v lize potřebuje 2,2 a výš, tak je to prostě špatně. Jak už jsem psal níž, tak to, že jsi asistent slavného kouče, z tebe nedělá automaticky super trenéra. Navíc nebál bych se ani tvrdit, že Capellův styl už je dneska překonaný a úspěch by neslavil.
Přesně se mi líbili Fink, Hag, trenéři, kteří mají zkušenosti, za sebou určité úspěchy a tak. Ale Panucci? To je prostě špatnej vtip. Nevěřím, že má nějakou slušnou vizi, koncepci, zná tým, má vyhlédnuté posily apod. Nevěřím tomu. Na tom seznamu se na 1000000% objevil z toho důvodu, že je napůl Čech a bydlí v Praze. To je evidentní a přesně by to odpovídalo úrovni našeho vedení.
Já v italském fotbale nemám asi takový přehled jako ty, jen vím, že Livorno bylo a asi stále je v slušných hovnech a ti trenéři se tam fakt točili jak na kolotoči.
Nikde nepíši, že to, že asistoval Capellovi z něj dělá megatrenéra, nicméně zkušenost asi dobrá.
Uvidíme, co na to řekne rada starších
Teams managed
2012–2014 Russia (assistant)
2015 Livorno
2016 Livorno
2016 Ternana
Doufám, že další jména na seznamu budou výrazně lepší.
Já se právě bojím toho že ne a příjed sem někdo ještě horší. Proto se mi hráč který zažil tolik velkých trenérů nezdá jako nejhorší volba. I když bych si samozřejmě představoval někoho mnohem lepšího, ale buďme realisti. Kvalitní zahraniční trenér se sem nepohrne.
Vždyť NIC nedokázal. Livorno poslal o ligu níž. To je kvalifikace? Úplně vidím, jak jsme na něj přišli. Někdo Kotalíkovi řekl, že bydlí v Praze a to prostě stačí. To bude průser jak Brno, jestli ho sem přivedeme.
Mně se líbila jména jako Fink a hlavně ten Hag, kterej trénoval několik let mládež v Bayernu a chtěl to výrazněji zkusit v dospělém fotbale. Přesně takoví trenéři se mi líbili a pro Spartu jsou dostatečně reální.
Panucci je slavné hráčské jméno, ale jako trenér podle dosavadních angažmá nestojí za nic, proto se všude z pozice hlavního kouče pakoval po pár měsících. Pro mě tohle fakt není kouč pro Spartu.
Souhlasím.
Mě se tyhle jména taky líbí ale naopak si myslím že ani jeden z nich nebo jim podobní se do Sparty nepohrnou.
Holoubek se pakoval taky po pár měsících a je to dobrý trenér. Já bych se nepouštěl do hodnocení trenéra, když nevím co přesně bylo za jeho odchodem, těch důvodů mohlo být spousty, spíš by mě zajímalo jaký preferuje styl, aby to nebyl italský beton.
Jinak je jedno kdo nás bude trénovat, dokud se nevyřeší naše tragická obrana, marodka a když trenér nebude mít plnou podporu vedení, tak tu vyhoří i Fink, Hag, Gula...
Sparta evidentně řeší Vrbu, nebo někdo z ciziny.
Zahraniční eso k nám nepůjde, museli bysme mu nasypat fakt dost.
Jen bych si dovolil pripomenout, ze z ciziny je i Gula
V lednu podepsal novou smlouvu. Ten na nás z vysoka kašle.
Gula je jediná aktuální smysluplná volba, oborností alespoň trochu srovnatelná s Holoubkem...Každej kouč, kterej tomu rozumí míň než ti co jsou u nás prostě nemaj logiku...
A ta Holoubkova odbornost spočívá v čem? Nemá licenci a muže trénoval pár měsíců.
odbornost je odbornost, nezaměňovat se zkušeností...Prostě fotbalu a tomu jak se má dneska dělat rozumí víc než HrajempokřídleabojujemRada a všichni tihle typologicky podobní koučové, zastydlí v minulym tisíciletí. Z důvodu, že Holoubek u Áčka skončil, a je to jen můj názor, sem prostě nemůže přijít kouč, co tomu rozumí míň než on, v Česku je takovejch jen pár - pro mě Hašek, Jílek, na Slovensku Gula, to jsou pro mě trenéři pro úspěšnou Spartu a ne nějakej trouba z Itálie, jehož jedinou kvalifikací je, že bydlí v Praze, nebo Rada, kterýho k tomu předurčuje cena za Trenéra měsíce z roku 1982...tak to vnímam já, subjektivně...
Mně by nevadil ani Lavička. Nechápu...mohli jsme přivést Haška..ale my radši Radu. Vyhození Holoubka v kontextu těhle výkonů opravdu nedávalo smysl..chjo
Nedávalo smysl vůbec v každym případě, nebylo to vůči němu vůbec fér, ale myslim, že on je nakonec rád, aspoň už víc nezešediví :))
Protože u nás je vedení rozdělený na 2 části (Hřebík x Svoboda) Tak že podle toho se u nás i vybírají trenéři a tak každý chvilku tahá pilku..
a proto D. Svobodo, jdi do prdele!
Už je tady pan Mádl?
To je čím dál lepší!
A co třeba Paolo Di Canio?
Podle mě by nebyl aktuálně špatnou voblou, byť to není žádný zkušený trenér, který by prošel jako trenér renomovanými adresami (takové bychom tady stejně nenalákali). Podle mě i naprostý průměrák, který byl ale hodně úspěšný jako hráč a nakoukl do největších týmů světa, by nás mohl hodně posunout. Ikdyby ho měli za půl roku vykopnout, tak i za ten půlrok by takový kouč mohl předat spoustu zkušeností a zase nás někam posunout, co se týká fungování celého klubu (třeba i otevřít nové dveře, které pak budou moct využívat i jeho nástupci). Trenér s italskou školou, který prošel několika úplně TOP kluby vč. Realu a sbíral zkušenosti u Capella, ten prostě nemůže být na škodu alespoň třeba krátkodobě. Za mě by to bylo dobrý, ale musel by si DK asi hodně sáhnout do kapsy (což však není můj problém).
Vůbec by tu měl vzniknout novej model, naprosto inovativní, kdy se budou trenéři podle potřeby střídat maximálně co půl roku, každej předá něco!
Ten už tu funguje, akorát místo půl roku to je momentálně nastaveno na cca čtvrt (když nepočítám okurku) a kouče, kteří klubu ani nemají co předat (začátečník a zpátečník).
Být asistentem slavného kouče neznamená být dobrým trenérem. Viz. Fitzel. Nebo vlastně být slavným hráčem ani neznamená být dobrým koučem např. Zola.
To ani netvrdím. Ale z těch adres, na kterých působil, je asi zvyklý na určité profesionální fungování klubu, což u nás je španělská vesnice, takže už jen tím by mohl být nápomocen.
Což by byl přesně důvod, proč by ho od nás vyrazili.
Na zaklade t3ech par informaci se muze rozhodovat tak Kotalik, pro mne to je malo. Vubec netusim jaky je povahove, jak vzdelany jako trener, jake ma nazory a jake metody. Nevim. Na prvni precteni ho nevidim jako pouzitwlneho. Konfliktni, bud ho vyhodili (Livorno) nebo se pohadal. Uspech jako trner zadny, praxe slaba.
podle mě - Hubník, Hájek, Jugas, Susnjar, Douglas, Deli, Štetina, Krch. U nás všichni včetně Costy. To si myslím, že bohatě stačí. Ve Spartě má hrát jeden z nejlepších stoperů v lize. A ne leklá průměrná ryba, která svoji karieru odpískala odchodem z bundesligy
+ Pernica a i Hovorka
a to ještě za tu bídu co hraje bere prachy jako 3 lepší stopeři dohromady.
Mě nadchnul i Stronati, má na to jak je urostlej velice slušnou techniku...
na toho jsem zapomněl. Mě se hodně začíná zamlouvat ten Susnjar z Teplic. Je mu teprve asi 22 let, ale působí hodně dobře. A přišel tam z Rumunska z průměrného Gaz Medias
Jo pro mě jsou oni dva momentálně asi nejzajímavější zboží na stopera, mladí, důrazní, silní, s dobrou technikou, jednoho z nich bychom měli zkusit udělat, stoperská čtveřice Šušnjar/Stronati, Hovorka, Mazuch, Jugas a pojď mi, tam už bych strach o výkony neměl, k tomu Köstl s Březinou v záloze a to už má úroveň no :)
Tak za útokem na autobus Dortmundu byl spekulant s akciema, asi moc hrál GTA V.
Paradoxně, mně by tu Straka asi ani nevadil. Měl úspěch a Sparta pod ním na domácí scéně hrála krásnej fotbal..jen v LM to byla bída :) Ale tím, že šel k sešívkám jeho kouzlo asi pominulo a už by tak dobrej nebyl.
Nemohl by se úž bít do prsou, že je sparťan až za hrob. Protože neni.
Straka je na tom se znalostma hur jak Rada
Toto mě např. vůbec nevadí. Musíme to brát tak, že je to prostě práce ... Nezaznamenal jsem, že by na nás kydal nějakou špínu (Ale u kotle bych asi s pochopením nepočítal a asi by to byl podobný souboj jako Konaté vs tribuny. PS: Já jsem ho chtěl už po Lavičkovi
Takhle..mně to taky nějak extra nevadí.
Ale sami hráči mu to Sparťanství prostě žrát už nebudou.
Neberuh ho jako zdrádce, prostě práce. Ale už pro mě není takovým supersparťanem, za kterého jsem ho dlouhé léta považoval.
Bez toho nemá šanci ve Spartě uspět při jeho kvalifikaci.
A prostě klubismus má vliv na to, jak trénuješ. Ne že ne. Když to bereš jako svůj život a ne jen práci, tak se ti líp připravuje a snadněji se ti pracuje...
michal kadlec je totálně mimo ten dnešní rozhovor no to nemá chybu.se diví že jsme masraný.a prej to z jeho strany není taková hrůza. no ty kráso to je matroš.
On tvrdí, že má průmětnou formu - Já bych mu i věřil, je kvalita stačí na divizi a momentálně má formu průměrného hráče divize.
Ostudou je, že tento divizní hráč hraje za Spartu.
Chce nám sdělit, že může bejt i hůř.
Tak mezi našema stoperama je průměr, jednou zahraje na hovno on, jednou Holek, jednou Mazuch..
no není. Ono je to tak, že jednou s ním zahraje za hovno Holek, jednou s ním Mazuch a téměř vždy s ním Hybš.
Mně by až tak nevadila jeho špatná forma, to potká různé hráče, mně vadí jeho malá aktivita a zaujetí= ”mám v pičismus” (omlouvám se za vulgaritu).
No ten mě zase nasr*l Kdyby byl alespoň soudnej.. V létě musí pryč, tohle přece nejde..
já to ani číst nebudu, stačí co jste tu napsali. Tomu člověku se asi z toho karierního sešupu zamotala makovice, že ztratil veškerou schopnost vnímat realitu.Vždyť ty jeho výkony jsou tak na Psojedy
Ty hejty na Kasíka jsou takové komediální, ale srsly - rádi vyprávíme o tom, jak se budeme navenek prezentovat jako velkoklub, ať už směrem k fanouškům nebo médiím (nefunguje teda ani jedno), ale to je rozhovor za rozhovorem, kdy hráč přijde nepřipravenej a řekne naprostou stupiditu, kterou akorát přileje olej do ohně a ničemu a nikomu včetně sebe nepomůže. Kéž by měl průměrnou výkonnost, to bychom měli alespoň jednoho průměrného stopera a možná měli trochu menší ztrátu na čelo.
Není čas připravovat hráče na setkání s médii. Je třeba vyplňovat hromadně prohlášení o tom, že se k ničemu nebudeme vyjadřovat.
S otázkou průměrnosti se to má tak, že nejdůležitější je, z čeho se takový průměr počítá. Pakliže delikátně zvolíte rozsah, můžou se i výkony pana Kadlece posuzovat jako průměrné. Já třeba dosahuju vysokého nadprůměru v řešení křížovek v porovnání se žirafama. Stejně tak pan Kadlec dosahuje průměrných hodnot bránění v porovnání s bruslícími lemury. Problém je, že fanoušky to neplní optimismem a možná by raději, aby podával průměrné výkony v porovnání s fotbalisty. S fotbalusty, kteří mají správný počet končetin, věk a hrají odpovídající soutěž. Aktivně. Což se právě neděje.
Já bych zase tak přísnej nebyl.On je opravdu průměrnej stoper naší ligy.Ale holt na Spartu je to málo a hlavně je to málo pro nás,náročný fanoušky.Myslím,že třeba v Dukle či Jablonci by byl dobrej.Ale my potřebujeme samozřejmě vyšší level.
Já bych přísný byl, jeho výkony jsou tragédie a nedosahují úrovně prvoligového fotbalisty. A pokud on svou současnou výkonnost bere jako svůj průměr, tak Pán Bůh s námi a zlý pryč...
Čekal jsem, že se na jaře zvedne (aspoň trochu), ale ono nic, je na odpis.
Přesně tak.
Ok,tak si to zrekapitulujme.V naší lize je 16 týmů,hraje v nich teda 32 stoperů v základu.Pokud mi vyjmenujete 24 lepších,tak se omluvím.
Tím nechci vůbec Kadlece hájit,ale asi bych ho nepřirovnával k bruslícím lemurům.Pouze to něco vypovídá o celkové úrovni naší ligy.
Hubník
Hejda
Hájek
Deli
Lüftner
Frydrych
Ngadeu, když ho tam strčí
Mazuch
Hovorka
Douglas da Silva
Stronati
Šušnjar
Jeřábek
Jugas
Pernica
Beneš
Hofmann
Břečka
Štěti
na
Šimůnek
- když hraje
Latka
Coufal
Krch
Jovanovič, Chaluš
A podle čeho soudíš,že jsou lepší?Je to jen tvůj pocit?
Řekl jsi jen, ať je vyjmenuju! Je to podle toho, že jsem je všechny, stejně jako Kadlece, viděl v letošní sezoně v akci a vyšli mi z toho srovnání lépe.
Aha.No,fajn.Já si to prostě nemyslím.Chtělo by to trochu objektivity.
Jak můžu být objektivní v tomhle ohledu ? Hodnocení fotbalistů není nikdy úplně objektivní.
Jistě.Proto jsem čekal aspoň trochu přibližují statistiku,i když ani ta není objektivní a mnohdy ani vypovídající.Takhle se můžeme dohadovat do smrti.
Podle mě třeba Latka rozhodně není lepší.Možná tak před pěti lety.To samý Šimůnek.Stronatti je taky dost nejistej.Atd.Podle mě jsou lepší Hubník,Luftner,Jugas...Ngadeu jsem na stoperu neviděl a ten zbytek je hodně diskutabilní.
Chaluš neni lepší, dělá chyby. Ale podobný jako MiKa...a u nadějnýho stopera je toleruješ spíš.
Tak ten je snad 26., ne? Chyby dělá, ale dělá jich méně než Kadlec.
chybí ti tam Costa :)
jen k průměrným bruslícím lemurům. Někteří by toho možná ubránili i víc. Ale když jinak nedáš, budu spravedlivější a uberu ty brusle, ale pod lemura bez bruslí jít prostě nemůžu.
Jdete? Já budu doma a asi to ani nezapnu v bedně. Od nástupu Rady jsem se zařekl, že dokud nebudeme mít na lavičce trenéra, tak si nebudu kazit náladu tím, co na jaře předvádíme.
Nejdu. Nebaví mě to.
Jdu, ale hlavně za kamarádama, jinak bych návštěvu a vlastně i sledování v TV klidně obrečel.
Na jaře jsem byl jen na domácím s Bohemkou a na venkovním derby a letošní jaro už se třemi návštěvami nejspíš i dokončím. Takhle slabou návštěvnost jsem od druhýho stupně základky nejspíš ještě neměl.
Jdu. Těším se buď na výhru nebo riots a na to jak si společně zazpíváme tu o vedení ;-)
mám to stejně
Určitě půjdu a těším se, že z ochozů uslyším hromové
Kotalík ty si HOVADO !
jdem s kámošema
Bojkotuju
Jdu. Nedokážu si představit lepší recesistický a krajně bizarní trávení nedělního odpoledne. Navíc začínám trénovat masochismus, protože do budoucna, zdá se, bude potřeba mít toto dokonale zvládnuté.
To je názor židovskýho idiota a ne spartana!
Tou reakcí ses na idiota pasoval spíš ty.
Přece nebudu chodit na Spartu, když mě sere, kdo je na lavičce, jak je vedení neschopný a jakou sračku hráči předvádějí.
Proč já je mám podporovat, když oni ani nejezdí po prdeli, když už se jim nedaří herně? Já jako fanoušek se mám snažit pořád a oni jen když se jim chce?
Já jsem Žid a fandím Spartě. Pošleš mě do plynu?
to je názor člověka, který na to má plné právo. nic víc.
Čumíte někdo na ten neskutečnej výkon Anderlechtu na Old Trafford?! Skvělej zápas, kéžbychom se jednou na takovej level dostali :(
Tak my podali výkon na hranici možností s Chelsea, pak je málem vyřadila i Steaua. Velkokluby v EL prostě podávají poloviční výkony, ale často to stačí na postup s odřenýma ušima.
Jo máš pravdu, byly i dobrý zápasy, ikdyž nevim, že bychom podali až takhle heroickej výkon jako podává dnešní Fialky, útočit v tolika lidech, to jsme podle mě nikdy nehráli, navíc United rozhodně nehrajou napůl plynu :) Každopádně když to vidim, tak o to víc mě sere ten jetel co aktuálně hrajem...Jinak rabona od Rashforda a nůžky Pogby, to byla kosmická akce :D
My podali skvělý výkon na Liverpoolu, Chelsea, Laziu i Villarrealu.
Na Villarrealu jsme hráli otřesně.
Tak to by nešlo... jako že při střídání kapitána dostane pásku devatenáctiletej Tielemans, to by asi někteří z rady starších nevydejchali
Tielemans by byl v tomhle věku zklamanej, že z administrativních důvodů nevyšla hostovačka.
tak věřim že devatenáctka Anderlechtu je taky dobrej oddíl
Kluivert s de Ligtem by u nás taky zakusili dospělej fotbal tak za dva roky ve Vlašimi...
Jj přesně...máme super talent (Kikin) a my ho tam prostě nedáme nikdy :) Ač by horší než ti hráči, co jsou tam teď, prostě bejt nemůže..
Mě se moc líbil náš dvozápas s Schalke.
Heh, a co teprva Ajax, co si povodil Schalke v deseti v prodloužení.
Stopeři Sánchez (20 let) - de Ligt (17), útok Younes (23), Traoré (21), Kluviert (17), kapitán Klaasen (24), ta jejich rada starších to pěkně fláká!
Když byl Lafata v prosinci ve Velkém Meziříčí,dostal otázku jaký má Hřebík vliv na A mužstvo.Odpověděl že velký A dobrý trenér si do toho kafrat nenechá
Tak to jen k tomu proč se nikomu z oslovených k nám dvakrát nechce...
To ti tak budeme věřit. To ti řekli konspirátoři z kotle?
To jako na výše zmíněnou otázku odpověděl jenom:”Velký.” ? Netlemil se u toho náhodou. A nebo se tvářil ustarano-nasraně. Ono často člověk slyší jen to co slyšet chce nebo použije jen tu část co se mu hodí.
většina starejch ho nemusí,kecá do sestavy,upřednostňuje mladý před starejma.Mluví i do přestupů.Když se podíváš na moje starší příspěvky tak zjistíš že jsem Hřebíka dřív spíš obhajoval..
Nejen většina starších ve Spartě toho šíleného starce J.H. nemusí. Majitel Dynama Moskva po necelém půl roce angažování toho sebestředného blba, prohlásil: Musí tady hned skončit, je tu pár měsíců a my to budeme dávat několik let dohromady. Těch pár měsíců v Moskvě byl jeho největší trenérský úspěch (u dospělých). V porovnání s Jardou Hřebíkem, je Petr Rada veleúspěšný klubový trenér.
Já nemusim většinu starejch a pro dobro Sparty doufám, že před nima budou upřednostňováni mladí.
Tak určitě chtěl MiKu, Váchu, Mazucha a další
Na e-Spartě byla zavedená nová forma registrace do diskuse. Co si o této změně myslíte?
Celkem hlasovalo:
12685 lidí.